Kom då!

2013-01-23 @ 04:13:27

39+4 dagar nu. Alltså tre dagar kvar tills jag gått full tid med bebben. Va fan är det om!? Hon skulle ju kommit för fyra dagar sen, en vecka tidig, som sin bror!!
Folk säger att det är helt otroligt hur olika syskon kan vara och jag börjar redan märka av det!

Det händer ju dock saker, sammandragningar och illamående mm, sådär som man brukar må innan det är på g. Nån gång kommer den ju ut, skulle dock inte ha nåt emot om det hände så snart som möjligt, jag skulle vilja ha ett par veckor emellan barnens födelsedagar. (kody är född 6 feb)

Jag kody och mamma åkte till Ikea idag och fikade och köpte lösgodis, nu ligger kody i sängen och sover, blir att luncha när han vaknar och kanske ett dopp i poolen. Vi har en jättefin sommar i år verkligen! Kul speciellt eftersom mamma är här och hälsar på!

Ljusade upp rötterna i huvet igår, blev gul orange, mycket sexigt, men det har lagt sig lite till idag redan så kanske bara provar dra igenom med en toner för att få bort det allra gulaste.

Har packat bebisväskan, satt i bilbarnstol i bilen, köpt en glider chair och äntligen fått en ny madrass till hårdliften i emmaljungan. Vi är så redo som vi kan bli!
Gör entre!

Hoppas ni har det bra!

Ciao




(bilder på gulhuvudet och glider chairen och bebismagen)


Kommentarer

Postat av: Jeanette Hjärtström

Fina du!!!Ser ju inte alls gult ut! Hoppas hon tittar ut närsom o va smart med en sån stol..de ska ja tänka på när de blir dags för oss nån gång=) Stor kram

2013-01-23 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback