Julklappar!

2012-11-19 @ 00:52:00

Ute i tid för en gångs skull, har handlat klart till Sverigefolket och ska skicka allt imorrn när kody är på dagis, innan jag åker på gravidgympan. Kan tycka att det är lite tungt att ta sig till sjukan för det men jag känner att jag mår bättre efter så jag fortsätter tills bebisen är färdigkokt.
Simningen på torsdagar skulle jag inte klara mig utan så den är inte lika jobbig att åka till!

Kody har sovit i sin säng de senaste två nätterna, kors i taket, imorse kom han och la sig hos mig vid sjutiden, jag somnade om och han gick upp och tittade på tv, Jack satte på den innan han åkte så jag somnade om och sov till åtta! Nu är klockan tio och vi börjar bli hungriga igen efter frukosten, ska se om vi har nåt lätt att smaska på!

På söndag är det dags för baby showern, ska handla ballonger, plasttallrikar mm på tis eller tors när kody är på dagis. Ska även beställa tårta och förbereda för maten vi ska ha!

Huvudvärk har jag haft i flera dagar, det är väl för man har 50% mer blod som pumpar runt i kroppen nu, eller pga några spännande hormoner som gästar en.. Jag vet att det kommer bli tufft med en nyföding igen, sömnlösa nätter mm, men att varA gravid kan med vara tungt. Men det är ju helt klart värt det :)

Kody har ny stil när han tittar på tv, att sitta i lego lådan är ett måste!



Kommentarer

Postat av: Ryssan

Jag gillar legolådan! Men är den inte på ett bord? Eller ser jag fel? Kody är lite som Chanel, knölar ner sig i trånga utrymmen ;) Men dom är ju kusiner så det är klart att vissa likheter finns.

2012-11-19 @ 10:39:04
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: emma

Vilken söt bild på Kody och legolådan! Skönt att vara klar med julklappar till Sverige :) Ska börja på min om någon vecka och målet är att bli klar innan julhetsen börjar!

Hoppas bebisen som jäser i din mage blir en bebis som sover hela nätterna.

2012-11-23 @ 06:39:01

Postat av: malin n

jag tränade också när jag var gravve, tror det gör jättemycket gott. på slutet när typ allt var svårt och man vaggar omkring som en pingvin så cyklade jag, värsta frihetskänslan att bar susa fram! jag cyklade små rundor nästan fram tills att han tittade ut i v 39. ett tips om du inte redan hojar.

2012-12-01 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback