Mixipix

2011-09-01 @ 02:39:24

satan, Jack tog med kameran till jobbet, jag som skulle uppdatera gårdagens outfit, gick ut på middag med mamma gruppen, men vi lämnade barnen hemma! jag lovar att lägga upp den senare.

istället får jag bjuda på lite sånt här








Kody vill börja sin karate karriär tidigt!





Han övar varje dag :)



Nyvaken och viker strumpor!



 

Tittar på fina kortet han fick av g-moster Eva!

 



Jacks pride and joy med hans egendesignade logga på sidan!




Skicka iväg ett "lycka till med jobbet"- email vetja!





Jack tänkte att det var lika bra att slå två flugor i en smäll så jag och Kody lär oss köra samtidigt!





Gå balansgång är lycka!




Jack är uppdressad i sin nya Gant tshirt påväg till AAMI Stadium för att kolla på football i en privat loge!


Så nu ska jag fortsätta packa! Idag ska jag äntligen få åka till nya huset!! Så roligt! Men vi har inte flyttat ut än, vi ska bara åka upp med några lådor och kolla läget!

 

Återkommer med gårdagens kvälls-outfit och dagens med, just nu sitter jag i egen designad lacrosse luvtröja och tajts! Och tofflorna såklart :)

 

Hörs sen!

 

Ciao!


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Underbart att börja dagen med dessa bilder!!!Ser fram mot outfiten!KRAM!

2011-09-01 @ 07:43:42

Postat av: Ryssan

Snygg logga, ser bra ut!

Det var kyligt att cykla till stationen i morse, frös om tassarna. Hur nära stranden ska ni bo...?

2011-09-01 @ 08:40:04
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Vilken sötnos! "nyvaken o viker strumpor" :)

2011-09-01 @ 22:44:02
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback