PACKA FÖR FAN!!

2011-08-30 @ 14:21:31

ÄNTLIGEN!! Nu smäller det!
Hej då elaka bitchiga Karlie, jag tänker inte hyra ditt skithus längre som ni aldrig kommer och fixar och som kommer falla sönder vilken sekund som helst! Yeeeey!!!!!! Jag flyttar till havet istället thank you very much!

Hallett Cove, mmm det låter riktigt mysigt tycker jag :) Knappt tio minuters gångväg till tåget så nu ska jag och Kody ut på en massa äventyr!
Vi ska hämta nycklarna imorgon och skriva kontrakt, längtar tills jag får åka till mitt nya hem även om vi inte flyttar in förrns i helgen, kul att flytta några lådor och det är ju alltid så spännande med nåt nytt!
Men nu stannar vi gärna ett tag det suuuger att packa och flyttstäda!

Idag har jag vaccinerat mig mot vattkoppor, så det känns tryggt, gjorde inte ont alls så bra det med!

Det gick ju inge vidare med Kodys tester, han måste till barnsjukhuset och göra fler tester, nån radioaktiv röntgen grej där dom fyller upp kisseblåsan med nått radioaktivt medel genom en kateter, någon slag urin reflux, Kody läkare är lite orolig. Eller, han är ju en vis gammal indier, han är mer noggrann och vill inte missa något som kan vara viktigt/farligt.
Så vi står på väntelista nu.
Han måste även lämna urinprov en gång i månaden, min lilla gnu... :(

Han är iaf glad och galen som vanligt så det är ju bra iaf. Och han får lite tranbärsjuice utspätt med vatten ibland. Ifall att.


Och här kommer daaaagenssss


 

Ingen bra bild men det är iaf platta stövlar, tajts, klänning från HM, västkofta och jeansjacka, men det stora plusset är min klocka från turkiet och mitt "rem"armband som jag fick av min moster Eva! Jag har knippsat fast min Thomas Sabo sko på armbandet och det är en storfavorit för tillfället!


Kommentarer

Postat av: Ryssan

Hoppas nya huset är en långkörare så ni slipper flytta på ett bra tag nu!

Du kör all in på dagens asså!Plus i kanten för insugandet av näsan! Jag ska inte vara sämre....

2011-08-30 @ 14:51:06
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

Googla om området ni ska flytta till se ruggit mysigt och fint ut. Hoppas ni kommer bo där nu ett tag och att ni kommer att trivas :)



Skönt att ni har en läkare som vill titta upp vad det är med Kody så inget ska missat, men det är aldrig roligt att höra och lämna urinprov är ingen hit.



Snygg outfit btw.

2011-08-30 @ 15:05:05
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Påminner om Eldslösa när vi alltid fotade framför köksbordet!!! Men fin är du!

2011-08-30 @ 15:52:32

Postat av: Martina

Grattis till huset! Hoppas ni kommer trivas!

Berättade du nånsin mer om den där grymma hårprodukten...?

2011-08-30 @ 22:38:23
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback