Challenge!

2011-08-29 @ 02:42:51
Snart ska vi gå till Dr sidhu jag och Kody, jag ska få tillbaka provsvar om jag har haft vattkoppor eller ej (vilket jag inte haaar), ska vaccinera mig mot det. Man kan fortfarande få det tydligen men till en mildare grad.
Kody ska få tillbaka ultraljudsbilderna så vi hoppas att njurar och urinrör ser bra ut, men han är bra våran läkare, känns tryggt att han vill gå till botten med det här.

Vi har iallafall hittat ett hus vi verkligen gillar, det har ingen pool men det gör inget, det är ju bara att hoppa på ett tåg så är man vid havet efter.. 5 minuter? Känns helt ok!

Jajust jag har suttit å glott runt på lite bloggar och en sak som faktiskt är ganska roligt att titta på är när folk uppdaterar med "dagens outfit"! Kanske skulle vara något, då skulle jag få motivation att inte gå runt i myspys hela dagarna. Eller så får ni se bilder på mig i en massa olika pyjamas hela tiden :) Anyway, en liten twist kommer här, jag challengar Ryssan att göra detsamma :)
Jag hoppas att Ryssan aka Cathrine hoppar på detta :) Då får vi säkert se en massa fina ridkläder!! Hehehe...



Här kommer en liten uppdatering i form av bilder iaf, om datorn tillåter dvs...









Koy måste ha precis ALLT med sig i badet när han badar...




Ojojoj glömde nästan Daddys shampoo.




Han är underbart söt i nya poncho-handduken



Tyvärr tycker han inte det själv.




Så det slutar alltid såhär...




Kody i en lekpark med sin bästis





Han springer runt och gnäggar och vägrar släppa sin vän







Så det var allt för nu, jag får återkomma med dagens outfit eftersom jag just nu har på mig tofflor tajts och Jacks t-shirt... Eller, va fan ska det va så ska det va







Jag återkommer ändå med dagens riktiga outfit lite senare :) Ha det bra!

Ciao!




Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Kody och Super Beb (Baby) åker rutschkana! Ser att hans klippning ser riktigt proffsig ut nu! Kul badbilder!! Fanns det överhuvudtaget plats för honom själv i badet??? Snygg outfit Suzz! Vi väntar med spänning på nästa! KRAM!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-29 @ 07:38:16

Postat av: Cathrine

Gillar outfitbilden, ser lagom trulig ut, nu saknas bara lite insugande av näsan (typ nåt luktar), plutande mun och ett lagom förvånat uttryck med höjda ögonbryn.

Kan bli en svår challenge för mig då jag oftast bloggar från jobbet, men jag ska göra ett försök!

2011-08-29 @ 08:04:16
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

Hoppas det går bra hos läkaren för er båda. Hur får Kody själv plats i badkaret om han ska ha med sig alla saker? Det såg ganska fullt ut :) Men ack så söt han är och lika så du hot mama.



Gillar din och Cat´s challange :)

2011-08-29 @ 09:23:03
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Martina

Ser bra ut!

Men vad är det med Kody....?!

2011-08-30 @ 22:37:09
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback