Sverige 2011!!

2011-04-18 @ 23:53:12
Japp då var det dags igen, att ge sig på den där jävla flygningen, som jag inte tycker är så hemsk egentligen, man kan ju läsa, sova, se på film eller lyssna på musik. Filosofera lite! Fast, den här gången kommer det nog allt bli lite jobbigt, för den här gången kommer jag flyga med Kody. Utan Jack....

Jag sitter och läser på om lite tips från andra föräldrar som har flygit 30 timmars sträcker med sina 1 åringar (inte många kan jag säga) men det är klart att det är enklare när man är 2 på 1 barn. Kody får ju inget eget säte, så det jag funderar mest på är; var ska Kody ta vägen när brickor med mat kommer?
Det är ju inte så att jag bara kan sätta honom på golvet å så leker han med nån leksak. Nej, så fort Kodys fötter nuddar golv så springer han iväg...

Förslag på va fasen jag ska göra är mycket välkommet!

Det är tråkigt att Jack inte kan följa med den här gången, men eftersom egna företaget måste komma igång ordentligt nu så är det en ganska bra sak att jag och Kody åker ändå, då kan han fokusera 100% på businessen. Men ändå, 6 veckor är låååång tid att va isär, vi har dock varit isär 8 veckor som längst, och det gick ju bra.

MEN, nu till en ännu viktigare fråga!!
Vad kommer vädret vara mellan 31 maj till 13 juli? Hur tjocka jackor måste jag packa? Stövlar? Sandaler? Shorts? Byxor?
Jag får ta med 23 kg, men vill inte packa fullt dit eftersom jag kommer vilja ta med saker hem från sverige...

ska även försöka få med barnvagnen, det är gratis att ta med dom när man flyger inrikes, hoppas det gäller internationella flyg med!

Ha det gott, vi pizzas snart!

Jaha, jag menar vi SES snart. Pizza.... mmmmmmmm

Kommentarer

Postat av: Emm

Åhh ni måste komma till Norrköping sp ska jag bjuda er på glass :) <3

Pussar

2011-04-19 @ 00:03:03
URL: http://www.missemm.spotlife.se

Postat av: Mamma Pia

Stövlarna kan du glömma Suzz, packa inte så jättemycket, jag har beställt fint Sverigesommarväder! Vad göra med Kody på planet?? Ja, det blir nog en spännande resa, ska han sitta i ditt knä hela tiden?

2011-04-19 @ 07:50:18

Postat av: KlingKling

Förhoppningsvis är det inte fullt på planet/planen så han kan sitt bredvid på egen stol litegrann. Dom har väl barnfilmer oxå va?

Ja jädrar, jag har inte varit på valentino sen juli 09!

Inga stövlar, men typ tygskor och några par byxor är väl att rekommendera, juni kan vara rätt chilly.

2011-04-19 @ 08:08:45
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

Låter som en intressant resa, vi kan hoppas som Cat skriver ovan att det inte är fullt på flyget när du åker så han kan sitta brevid dig :)



Sommaren i juni har de senaste två åren varit fina och relativt varmt.

2011-04-19 @ 14:51:23
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback