att flytta eller att inte flytta

2011-04-11 @ 11:19:12
jaa det är frågan.

ska man flytta till Sverige nu när man har stadgat sig här? När man har lagt ut så mycket pengar på möbler, tv, tvättmaskin, you name it.
När vi äntligen har startat eget.

Vi bor i hus med en stor trädgård till Kody.

Ska man flytta till Sverige och börja om igen, nu när allt äntligen börjat falla på plats? Och behöva bo i en lägenhet? För inte hyr väl folk ut hus i Sverige? Suck...



Det ska dock tilläggas att om KlingKling bestämmer sig för att lämna Sverige så finns det inte en chans att vi flyttar dit.                 


                                                                                                                          No pressure




Fan, ska man överge Adelaide Australien för Linköping Sverige?

Jag kan inte bestämma mig?

Kommentarer

Postat av: KlingKling

Jag skulle nog inte flytta hit om jag var er. Om jag ska vara brutalt ärlig alltså, ni ÄR ju välkomna såklart! Men det blir väldigt annorlunda för er och SÅ snajdigt är inte linkan. Jag kommer inte stanna för all evighet, men jag kommer stanna ett tag. Jag återkommer i ämnet..måste fundera..

2011-04-11 @ 20:47:55

Postat av: Mamma Pia

Betänk att mor o far, aka barnvakter planerar en framtid om, låt oss säga, ett par år som inte innebär Linkan...(du vet vart!)

2011-04-12 @ 07:44:01

Postat av: Sanna

FLYTTA hem till mig gumman :-) Åh vad jag skulle bli lycklig...Finns hus o hyra! Vi hyrde ju vårat på Lövsberg:-) Kooooom hem! Behöver dig, puss

2011-04-12 @ 14:23:35

Postat av: Nina

Hyra hus ska väl inte vara något problem. Mindre vanligt än lägenheter kanske, men det finns nog.

2011-04-20 @ 12:17:47
URL: http://magasinering-jonkoping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback