Rapunzel, eller jag menar Kody

2013-11-19 @ 04:33:43
Kodys favvofilmer just nu är brave och tangled (trassel), den sistnämnda har en prinsessa vid namn rapunzel som huvudrollsinnehavare, (spelas av mandy Moore) och kody tycker att hon är helt fantastisk!




Ja, kody är världens roligaste kille!

Vi har även varit på biblioteket, (i hallett cove) första gången för båda barnen, dit lär vi åka ofta nu. 



Dom har även en leksaksavdelning där man får låna leksaker, stora som små. Den här gången lånade kody nio schleich djur, dom får han ha i två veckor. Mamman ska bara komma ihåg vilka det är och se till att inga försvinner... Nästa gång får han låna en cykel eller nåt lite större.



Kommentarer

Postat av: Ryssan

Men åh jag dör! Jag gillar även att han kan ha Pheobes klänning :)

2013-11-19 @ 09:11:20

Postat av: Martina

Hahaha nej men guuud så söt han är!!

Valle pratar också om att ha klänning på sig, men jag är inte helt säker på att han hade använt en så mkt att det är värt att köpa en..

Svar: Det här är phoebes klänning :) stretchig!
Suzanna

2013-11-24 @ 13:05:12
URL: http://mittlivformig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback