Bio!!

2013-02-27 @ 10:30:06

Kände att jag ville stoppa lurarna i öronen en stund så det blev en powerwalk på ca 30-40 min, det var precis vad jag orkade innan benen började ge vika. Gick så fort jag bara kunde vilket kanske inte var speciellt fort, benen kändes tunga som bly, men det var riktigt skönt att få komma igång!

När jag kom hem blev det en snabbdusch och sen åkte jag och Jack till Marion (stort shopping centrum) och gick på bio, i gold class, vilket betyder att man sitter i super sköna recliner stolar, man har ingen brevid sig, stolarna sitter ihop par-vis med ett bord i mitten, vi beställde in en vegetarisk antipasto tallrik och Jack drack även ett par öl :) mycket trevligt, vi var hemma strax innan midnatt!

Snart kommer Kodys kompis hit och ska leka, dags att gå upp!
Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback