Pyssel

2012-09-15 @ 00:56:08

Idag ska jag och kody åka till paralowie (ligger långt bort på andra sidan stan) och hämta en liten bassinet till nyfödingen. Om denna bebis kommer vilja bli gungad lika mycket som kody ville så kommer hon älska sängen, och jag med, den har elektrisk vaggning och spelar musik! Vi köper den andra hand för 700 kr, den ska va i nyskick.

Innan det ska vi släppa av panodil och mat hos Jack, han jobbar precis runt hörnet idag och pilsnerna han drack igår (typ 3) satte sina spår :)

Nu är det dags för frukost, jag tar kort på bassineten (vaggan) när jag monterat ihop den!

Ciao


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Vad har sötnöten fått på sig här då? Han ser lurig ut!

2012-09-15 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback