Kläder

2012-09-17 @ 02:14:01

Ja jag vet att jag sa att jag inte skulle köpa kläder än, men sen dök det upp ett så bra erbjudande som jag bara inte kunde tacka nej till... Satt och bläddrade på ebay och såg att en tjej sålde nya baby kläder (med prislappar kvar på) för $30 (210 kr), kläderna är värda ca $80 (560 kr) så jag menar, vad annars kunde jag göra än att klicka hem det!

I helgen har vi jobbat i trädgården och är nästan klara med uteplatsen bredvid poolen, spännande! Ska bli kul att flytta dit grillen och bord och stolar, vi ska ha en BaBYQ i slutet av november ( baby shower plus grillfest) så då är det bra om det mesta i trädgården är klart, även om en del av det kommer göras om om ett drygt år igen.

Idag ska jag och kody pyssla hemma, kody fick en sandlåda igår så vi går ut och leker en sväng sen med!



Kommentarer

Postat av: Ryssan

Jag gillar vaggan skarpt!

2012-09-19 @ 10:16:23
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: emma

skönt att ha en elektrisk vagga och fina kläder du har köpt. Kan du inte lägg upp en bild på din vackra graviditets mage?

2012-09-22 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback