Utmaningen som väcker en sovande blogg

2012-05-03 @ 09:13:57
Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post.
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.
- Go to their page and tell them they’ve been tagged!
- Do not tag back to the person who has already tagged you.


Jag fick denna utmaning idag av min kusin Emma, so here we go! 

1. Resmål som du rekommenderar? Jag gillar italien, god mat och fint väder och vackra byggnader och ting att titta på! Jag rekommenderar även Surfers Paradise i Australien för de party/bad sugna! Om man hamnar på Guld kusten så bör man besöka någon regnskog med! 
2. Favorit film?  Step up, för Channing Tatum är så sjukt snygg i den!
3.Sommarplaner? Mina vinterplaner är att åka hem till Sverige sommarn i 7 veckor! 
4. Vad gör du helst en ledig dag? Umgås med min familj eller en god vän och hittar gör något nytt, åker till nått nytt ställe och utforskar världen lite till!
5. En plats i Sverige som är speciell för dig? Sommarstugan utanför Tranås. 
6. Om vi skulle ses, vad skulle vi göra? Käka glass och leka med Kody eller köra "flip cup" o festa till det! 
7. Favorit musik? Mycket blandat, just nu är det "John Butler Trios" skiva som snurrar i bilen! 
8. Mest stolt över? Hur långt jag har kommit i mig själv - att jag vet vem jag är och att jag står för det och inte låter andras åsikter ändra mig. Jag är även stolt över att ha fött barn, spelar ingen roll hur många andra kvinnor i världen som redan gjort det, det är mitt absolut stoltaste ögonblick! 
9. Högsta önskan? Att djurplågeri, rasism, svält och allt annat hemskt i världen bara försvann. 
10. Vill du ha barn? Jag har redan en liten skit här hemma, och det skulle vara roligt att få ge honom ett syskon eller 2!

 

Emmas frågor:
1. Vilket lördagsgodis är alltid med i din påse? Det skulle vara bassets vinegums och fruktnappar! 
2. När du blir kär, vad är det du faller för?  Jag faller för muskliga eller "hårda på utsidan men snälla på insidan" typer :)
3. Vad är det mest romatiska du har gjort? Flyttat till Australien för killen jag va/är kär i.
4. Bästa årstid? Sommarn!!
5. Hur tränar du och varför tränar du? Jag tränar zumba och kickboxing, dels för att det är kul och jag kommer ut en sväng och dels för att jag vill må bra i mig själv!
6. Ditt drömresemål? Jag vill åka till italien med Jack!
7. Vad är ditt dröm mål här i livet? Att ha ett tillfredsställande jobb och ett bra familjeliv!
8. Vad gör du för något en varm sommardag? Åker till stranden och badar hela dagen!
9. Vad är det första du gör när du kliver in innan för din dörr efter t ex ett långt arbetspass? Hmm... Byter blöja på Kody!
10. Om du bjuder gäster på middag vad lagar du för mat och efterrätt? Sist lagade jag lasange och sockerkaka, inte så spännande men gott va det! Annars brukar vi mest bjuda på grillat!
11. Om vi skulle se vad skulle vi göra då? Nästa gång jag träffar min kusin Emma ska vi dricka bål ihop på midsommarafton!
Mina frågor!
1, Hur gammal var du första gången du blev kär i någon?
2, Vad trivs du bäst i när du går ut och festar? (kläder o skor alltså)
3, Vad är ditt favoritdjur?
4, Om du fick välja yrke - precis vad som helst, vad skulle du jobba med då?
5, Vad är din favoritsång för tillfället?
6, Vad är ditt skönhetstips?
7, Om du fick byta liv med en kändis i en vecka, vem skulle du byta med då?
8, Vad är det roligaste jobbet du nånsin haft?
9, Vad är det mest korkade en person någonsin sagt till dig? (tex, min vän förstog inte varför inte alla i världen pratar engelska, bibeln är ju skriven på engelska!!)
10, Föredrar du att jobba eller plugga?
11, Nästa gång du träffar mig, Suzz, vad ska vi göra då?


Jag kommer inte skicka till 11 personer, men om du läser min blogg och vill vara med i utmaningen så kopiera gärna och skriv sen i mina kommentarer att du tagit dig utmaningen!

Jag utmanar syster Cathrine och vän Martina!

Ha det gott mina vänner!
Ciao

Kommentarer

Postat av: Ryssan

I'm on it, kör den ikväll!

2012-05-03 @ 12:46:18
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: emma

vad kul att du svara på utmaningen :) Kör nog på din under dagen också :)

2012-05-06 @ 09:19:25
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback