Trivs i nya huset!

2012-05-25 @ 12:35:10




Dags att gå upp mamma! Jag blev helt galet trött efter att vi varit ute på morgonen så jag tänkte att Kody och jag kunde vila ihop en stund. Det slutade med att Kody stack och jag låg kvar själv!






Äntligen har Kody fått tillbaka matlusten! Varje morgon sätter sig Kody i sin stol vid köksbänken och äter en knäcke, yoghurt och ett glas mjölk (medans jag gör te och fixar min frukost) och sen springer han iväg och tittar på lite morgon-tv medans jag äter i lugn och ro! Vilken lycka det är att han faktiskt äter igen!







Kody och jag tog en sväng till IKEA häromdan och inhandlade en mysig köksmatta som man kan ligga skönt på medans mamma lagar mat!

 

 

 





Satte upp Kodys namnskylt idag, som han fått av g-moster Eva! Tavlan bakom dörren ska inte stanna, den bara hamnade på väggen när jag packade upp en låda!






När vi flyttade in så stog det "MAXIM" på väggen (förra ägarens barn) och jag blev helt tokig på att titta på det så jag målade över det idag (med den enda färgen jag hade hemma) och klistrade upp hans favvo uggla Hoot ovanpå, det ser inte så kasst ut i verkligheten, och den väggen kommer ändå bli blå om ett tag, detta var bara en quick fix!


Kody har fått ärva min "gravidkudde" eftersom han inte har nåt som hindrar honom att trilla ur sängen :) Det har funkat kanon hittills. Och byrån har jag skjutit intill sängen så han har det så mysigt så!

Idag var det Jacks tur att lägga Kody, 25 min tog det och nu sover han sött i sitt rum! Bara gardiner som fattas sen är Kodys rum klart, och en tavla på tåget Thomas ska upp med. Och väggen ska bli blå. Men det kanske tar ett år eller så :)

Dags att dricka te och mysa med Jack!

Ciao


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Allt ser mycket mysigt ut!

2012-05-25 @ 15:39:03

Postat av: Ryssan

Gör en extra "hiss" till dörrhandtaget, snirkligt :)

2012-05-26 @ 11:22:15
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: Mamma Pia

Kody har så fint på sitt frukostbord!

2012-05-26 @ 15:21:01

Postat av: Martina

Va fint ni har det!

2012-05-27 @ 11:01:37
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback