Trötta husägare

2012-05-20 @ 14:52:38



Jag är kär i min nya kökslåda! Får plats med precis allt man behöver!

Idag har vi packat upp, varit i gamla huset och packat ner, bärt omkring och flyttat. Vi hann ta en timme ledigt från allt och passade på att leka med Kody i nya trädgården! Vi insåg att vi inte har ett limeträd i trädgården, utan ett mandarinträd! Kody plockade upp några stycken och försökte kasta i dom i poolen genom staketet, eftersom han trodde att poolen var en stor "BIN"! (Soptunna)

Det är så mycket kvar som ska packas upp, och imorn måste gamla huset tömmas och städas, på tisdag kommer dom och städar heltäckningsmattorna och när det är klart lämnar jag nycklarna i huset och sen vill jag inte ha mer med det att göra! Det är så jobbigt att flytta, speciellt med en 2 åring, allt tar så mycket längre tid, förhoppningsvis blir allt uppackat och klart veckan som kommer!



Kody käkar majs i röran med nya majs"piggarna", dom var väldigt populära!

Ha det så gott!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Kody är en liten globetrotter! Både inom och utom landet! Kul att ni börjar få ordning och kul för Kody att han har en trädgård att leka i!

2012-05-20 @ 15:29:23

Postat av: Ryssan

Kuligt med eget hem!! Jag har ett förslag om annat fruktträd, persikoträd, tänk så gott! Datarummet är ert när ni anländer btw, jag flyttar hem 2 dar innan ni kommer :)

2012-05-21 @ 12:42:40
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback