Spännande tider!

2012-05-14 @ 03:49:50

Idag har jag ringt runt och organiserat med el och gas så dom kopplar in det i nya huset till på fredag! Nu flyttas det riktigt snart!
Vi har Jacks stora bil (ute-truck) plus trailor, Pauls trailor och Johns trailor som vi kan fylla upp med möbler och lådor, så efter att vi betalat in det sista på fredag samt skrivit under alla papper och fått nycklarna så kommer vi börja flytta med en gång! Hoppas el och gas kommit igång då.
Grillen får vi flytta först eftersom jag lovat att jag ska bjuda på korv och öl efter att flytten är klar!
Sen har jag till på tisdag att städa och greja i vårat hyreshus innan nycklarna ska tillbaka!

Jag ska hålla i en öppen inspektion i huset vi hyr på onsdag kväll innan kickboxingen, jag har lagt upp annons på gumtree och facebook så jag hoppas verkligen det kommer mycket folk och att någon är intresserad, annars kan det bli bökigt om vi ska behöva betala lån och hyra... Det vill vi ju inte!

Jag ska även åka till posten med Kody och skicka honom till Sverige... Nej, jag ska ju hämta upp addressändringspapper och betala för, så var det ju...

Ikväll blir det zumba för min del, Jenny får stanna hemma med en sjuk liten Leo så jag får dansa solo ikväll! Förra veckan tränade jag bara en gång och det känns ju lite mesigt.

Idag är det 5 veckor kvar tills i hoppar på planet till Sverige! Ska bli himla kul att åka hem en sväng!

Jag måste även färga håret omgående, jag har en orange-brun hårfärg, men med min sendré (råttfärgade) utväxt så ser det ut som om jag är gråhårig i botten, hemska tanke! Så jag ska försöka hitta en färg som liknar den jag har nu, jag mixade olika hårfärger sist och sen blekte solen mitt hår rejält så... Ja vi får se hur det blir! Behöver verkligen klippa mig oxå men tänkte vänta med det tills jag kommer till Sverige!

 

Min hemmagjorda hårfärg



Kody leker å en go o gla´!

Ha det bra allihopa!
Ciao


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Inför husvisningen, nu får du visa att kickboxingen varit en bra investering: Hyr huset annars jä...

Hördu om du skickar Kody, kommer han med rekommenderat eller direkt i brevlådan?

Hoppas du hittar en bra hårfärg, såg bra u på bilden i alla fall. Kul på fredag! Bra att ni har så mycket hjälp! Fem veckor kvar! Kul kul kul!!!!!

2012-05-14 @ 07:57:48

Postat av: Anonym

En gång träning är alltid bättre än ingen, och du verkar jue ha fullt upp så :)

2012-05-14 @ 09:07:43
URL: http://snittblomman.blogg.se/

Postat av: Anonym

Håller tummen för att nån nappar på huset! Gummistövlar är väl halvtrendiga, men då ska det vara hunter och den prislappen lägger jag mig inte riktigt på. Mina är tänkta att användas i våt väderlek men ändå se lite stiliga ut :)

2012-05-14 @ 20:53:02

Postat av: Ryssan

Ah det var från mig, ryssan. Äpplelakrits vill jag oxå ha tack

2012-05-14 @ 20:53:49
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback