Inget för den magsvage

2012-05-16 @ 06:21:35

Att jag fått maginfluensa idag är oturligt på tre sätt;
1, jag kommer missa kickboxingen ikväll
2, Jack blev tvungen att ta med Kody till jobbet
3, vi har husvisning här 17.30 idag


Att jag missar kickboxingen kan jag väl leva med, är man sjuk så är man.
Att Jack har Kody med sig är alltid ett orosmoment, kan han få något gjort när Kody är där, är det farligt för Kody osv.
Att vi har öppet hus i eftermiddag, det är riktigt jobbigt. "Och här inne har vi sovrummet, bortse från min kära fru som ligger och spyr!"
Gött

Fan


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Osis Suzz, krya på dig!!

2012-05-16 @ 07:55:27

Postat av: Ryssan

Hoppas du mår bättre nu! Jag har en glad (?) nyhet, några dar innan du lämnar sverige så spelar Bryan Adams på stångebro, vi kanske skulle gå och se den gamle räven?

2012-05-17 @ 09:42:23
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: Martina

Aj aj.., låter inge bra.... Krya på dig!

2012-05-18 @ 10:17:09
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback