Almost there

2012-05-22 @ 00:55:50
Det ser verkligen ut som hej kom å hjälp mig här hemma, lådor överallt! Jag har precis käkat frulle, dricker en kopp te nu och tänkte passa på att blogga lite!
Jag är verligen så glad över vårat hus! Vi har ju inte bott här mer än 3 nätter men det verkar vara ett kanonhus, det måste jag säga! Kody tycker om att leka i sitt egna rum, mycket positivt, och igår började jag med nya sovrutiner för honom. Han sover ju inne hos oss annars, men jag tänkte att om ha kunde börja kvällen med att sova i sitt rum, och sen komma in till oss om han vaknar och inte kan somna om, det kunde vara bra för oss alla!
Min nya taktik kallar jag "lägg tillbaka Kody i sängen varje gång han hoppar upp tills han blir så trött så han slocknar".
Igår tog det en timma. Så halv nio slocknade han tillslut, då hade han sprungit efter mig ca 10 ggr efter att jag lämnat honom i rummet. Han var så trött till slut så det räckte med att jag bara satt brevid honom (och drack te) så somnade han! Skulle egentligen varit Jacks tur ikväll, men han har lacrosse så han får köra imorn istället.

Ikväll kommer gräsklipparn hit så imorn tänkte jag klippa gräset, har dock 3 stubbar vi måste göra oss av med, dom är lite ivägen, så får se hur bra klippningen blir.

Idag blir mattorna tvättade på gamla stället, sen är allt klart! Ska bli skönt att ha det överstökat!

Drömde om sommarstugan utanför tranås inatt, ska bli kul att komma till sverige i sommar!

 

Söt skit i köket i sina snygga converse dojjor!

Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Snart kommer sötnöten och hans vackra mamma!

2012-05-22 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback