galen blir jag!

2012-03-06 @ 05:00:33
Jag har en kompis här i australien som är så mycket bekymmer för sig själv så man blir galen på henne ibland. Iaf, när man pratar med henne får man lyssna på samma sak om och om igen, om henne själv, och jag har nu fått nog!
Så idag ska jag fixa en blogg till henne så kan hon skriva ner saker där istället.

Idag firar vi att jag snart ska fylla 26! Mampap åker hem om 2 dagar, så vi bestämde att fira mig idag trots att det är en vecka kvar tills jag fyller, så det ska bli roligt!
Kody kommer inte gilla när dom har åkt... Men den smällen får vi ta när den kommer.
Satsar på att köpa hus innan september och flyga hem till Sverige i december. Tur att det växer pengar på träd :/


ciao

Kommentarer

Postat av: emma

Shit Suzz nu börjar ni närma oss 30 strecket. Helt sjukt vad vi börjar bli gamla. Kul med hus och att ni kommer till Sverige :)



Hälsa familjen!

Kram

2012-03-07 @ 19:58:27
URL: http://emma86.spotlife.se

Postat av: Martina

Dags att uppdatera? ;)



Jag vill veta mer om hon Amanda Clarke du har på fb, för du kollar väl på Revenge?? :)

2012-03-30 @ 18:57:26
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback