Sverige!

2012-06-16 @ 14:16:16

Ja det har verkligen inte blivit mycket uppdaterande på senaste, jag har lite grejer som händer just nu så har bara inte blivit av.

Idag, lördag har jag och Kody varit och tittat på Jack när han spelat lacrosse, han gjorde 4 mål och hans lag vann! Så det var roligt! Vi kom hem strax innan 19.00, käkade lite och sen gick Jack in och skulle lägga Kody men nu är klockan halv tio och han har inte kommit ut än så han somnade nog han med :)

När jag vaknar imorn måste jag packa klart precis allt, resväska och carry on, och bestämma mig för vilka väskor som blir enklast för mig och Kody att ha med oss på flyget. Jag kan inte dom exakta flygtiderna med i snitt tar det ca 8 tim till Malaysia, sen ytterligare 12 tim till amsterdam, sen en dryg timme tills vi landar i göteborg. Att det blir göteborg den här gången är för att vi får sällskap av Jenny och hennes Leo och dom bor utanför halmstad... Hoppas inte jag säger fel nu! Och den biljetten sparar jag nästan 3000 kr på.

Måste även bestämma mig för hur jag ska göra med barnvagn osv..

För på måndag bär det av till sol(inte)iga sverige, och det ska bli så roligt!
Det kommer bli jättetrist att vara borta från Jack i 7 hela veckor och värre att inte Kody får träffa sin pappa på så länge, men det blir ju såhär när det kostar så mycket och man bor så långt bort. Visst var det jobbigt att ha Kody i knät hela vägen förra gången, men biljetten kostade ju hälften så mycket än den här gången. Förhoppningsvis får vi ut JÄTTEMYCKET av han har sin egen stol.

Nu kom både Jack o Kody ut ur rummet, trötta men ingen av dom sover :)

Ha det gott, vi ses om ett par dagar!

Ciao


Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Längtar!!!!

2012-06-16 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback