Underbara skype!

2012-04-14 @ 12:58:24
Har precis skypeat med min mamma pappa och syster och det är väl bara för underbart att det finns skype! Då känns det inte som man är så långt borta som man är!

Idag har jag och Kody och Jenny och Leo varit och tittat på Jack när han spelat säsongens första lacrosse match! Vi missade första halvan (när Jack gjorde 4 mål) men det var trevligt ändå! Vi satt kvar på filten efter så barnen kunde springa omkring fritt på stora planen tills dom blev trötta, skönt att kunna sitta ner å snacka skit utan att behöva knuffa gunga/gunga hästen/hålla hand över gångbron etc... Lekplatser i all ära men ett stort jäkla fält är guld värt!

Efter det hyrde vi film och kom hem, skypeade i en timme tror jag och nu äter jag min hemmagjorda broccolisoppa - med liiite gröna ärtor i, Jack är ute och kör runt på Kody tills han somnar aka köper vin och när han kommer tillbaka och har lagt Kody så ska vi se på film. Denna gången blev the Drive med Mums Mumsingson. Eller Ryan Gosling som han oxå kallas.

Imorrn är det söndag och det är familjedag hela dagen lång, det ser jag fram emot, undrar om vi kanske inte ska ta och åka till stranden, ska bli fint väder! Och det ska hålla i sig nästa vecka med, mellan 27 - 29 grader, skönt.

Trots att det är mycket som händer här för tillfället med husköp och nya bekantskaper så längtar jag alltid lite hem! Kody är i en sån underbar ålder och jag vill ju självklart dela det med världen! Håller vi tummarna riktigt hårt så kanske vi får andas svensk luft även 2012....









Många kramar till er alla!
Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Åh Suzz, ni är för underbara!! Jaså Mums Mumsingson, det var ett bra epitet! Ha en jätteskön familjedag! KRAAMM!!

2012-04-14 @ 20:23:38

Postat av: Mamma Pia

Åh Suzz, ni är för underbara!

Mums Mumsingson var ett bra epitet! Det går att använda på några utvalda...pappa först och främst förstås, tätt följd av Colin, Eric du kan efternamnen!

Ha en riktig skön familjesöndag!!

2012-04-14 @ 20:39:38

Postat av: Ryssan

jag har skype-appen i mobben oxå, får testa nån gång! hälsa ryan!

2012-04-14 @ 21:44:24
URL: http://superbeb.wordpress.com

Postat av: emma

vilken underbar bild på dig och Kody den borde ni förstora som en bild att ha hemma :) Roligt med husköp jag vill se mer av huset. Kanske köra en skype snart??



Puss kram

2012-04-19 @ 08:21:50
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback