Blandat inlägg

2011-09-08 @ 03:12:10

(8sept)
Hej!!

Jag har inte internet på nya placet än, det kommer fixas i veckan så jag ber om ursäkt för blogg-torkan!
Jag har inte haft tid att ta kort så jag har tyvärr inga att ladda upp idag, det får oxå ske nästa vecka!

Kody har iaf fått en ny säng, en barnsäng för han klarar ju inte av att ligga i en spjälsäng, han tycker inte om att vara instängd, han tycker om att ha frihet! Så när jag skulle lägga honom i hans nya säng igårkväll vid 20.00 så somnade jag med och vaknade 22.00, så då gick jag och la mig med en gång. Vaknade väldigt hungrig eftersom middagen uteblev, Kody sov halva natten i sin säng sen vaknade han så Jack gick och hämtade honom, vi ropade på honom men han ville inte lämna sitt rum, jag borde ha gått in och lagt mig men Jack gick och hämtade honom innan jag han yttra mig.


(11 sept)
Ok jag försökte uppdatera bloggen häromdan men ovanstående är det enda som sparades och tid är nåt jag inte har längre.

Ny placet är mkt älskat, vi måste bara kirra internet nu så känna det bra!
Jag väntar på att få tillbaka polispapper för mig och Jack, det är ju dags att ansöka om mitt permanenta visum nu och går det igenom så är ju allt kirrat å klart!

Nu ska vi åka till ett ställe där Kody ska få rida på en ponny! Jag ska ta kort!
Jag har tagit kort på huset men jag har inte tid att lägga upp bilder nu.
Det är ju iuförsig boxes överallt så det ser inte så jätte kul ut, men oj vad ja älskar mitt nya hem!

Ha det gott allihop!

I oktober kommer Ryssan hit har jag skrivit det??? Världens bästa syster kommer hit och stannar i 3 månader wohooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det gott

Ciao


Kommentarer

Postat av: "världens bästa syster"

Vi får ha lite tålamod med bloggen och bilder på nya huset :). Och tummen upp för ponnyridning! Antar att det blir Jack som går bredvid..

2011-09-12 @ 09:55:38
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Vad hände med dagens outfit?!

Och oj vad skoj ni kommer ha! Fan så knasig jag är som inte hälsade på er när jag var i AU... Om man bara hade vetat vad som väntade när man kom hem hade man nog passaat på att njuta lite mer.

2011-09-16 @ 21:29:30
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback