Tajtsisar!

2011-09-02 @ 01:05:05

Så här har vi äntligen onsdagkvällens outfit, gina jeanstights, ryssans gammla linne, min kapphal kavaj som är 10 år gammal och stövletter med nitar från valleygirl!


 



Till det hade jag mina för tillfället favorit-örhängen! Dom blandar sig in snyggt med håret!








Förrgårdagens outfit var simpel, tajts stövlar och virkad tröja från gina tricot, jeans jackan från gran canaria (yes 10 år gammal) och sjal från primark i england! Hmm, så min outfit denna dag var alltså brittisk, spansk, svensk och australiensk (stövlar och tajts). Rätt häftigt :)


Jag tog tyvärr inte kort på gårdagens, men det var tajts även där med en rosa tunika och flip flops, igår var det sommar! Och idag är det sommar med yey! Lekparken here we come!

Ha det gott, vi hörs lite senare!
Ciao


Kommentarer

Postat av: Ryssan

Första bilden är min favvo hands down! Jag gillar dojjorna.. Och jag gillar onekligen valley girl!

2011-09-02 @ 08:18:42
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Nu minns jag! Vi köpte jeansjackan i Las Palmas! Strolling down memory lane...den dagen var vi ihop, annnars gjorde jag mycket själv den veckan!! Skojar bara Suzz, Jättefina outfits!

2011-09-02 @ 12:51:22

Postat av: Martina

Jaså valleygirl har skor?! kanske dom alltid haft...?

Hur som helst, snygg tjej, snyggt hår, snygga kläder!

så kappahl e stället att köpa en kavaj för livet? ska kolla in det, ska också skaffa mig en seriös stil..

2011-09-02 @ 20:43:38
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Martina

Här ekar det - vart tog du vägen??? ;)

2011-09-09 @ 10:19:26
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback