Segt internet är inte populärt

2011-09-01 @ 14:58:55
Internet är så där bedrövligt segt som det bara kan vara i australien, dom ligger lite efter i utvecklingen när det gäller bredband. Bland annat.
Men vädret är fint, våren började idag med 25 grader, imorgon ska det vara 26, så jag tror att våren är min favvo årstid här i Adelaide!

Idag fick jag äntligen åka till nya huset, jag gillart men Jack är lite orolig för garageUPPfarten, väldigt brant, finns inte en chans att man kan putta upp en barnvagn med ett barn i inte, jag kommer få parkera vagnen, gå in med Kody och sen gå ner och hämta vagnen... Haha att det ska vara så svårt att få ALLT man vill ha :)

Jag försöker ladda upp bilder på gårdagens outfit samt dagens, men som sagt, internet är fruktansvärt segt så kan hända att jag måste skjuta upp det ännu en dag.

Jack är helt galet upptagen med jobb och har konstant 11 timmars dagar och måste även jobba lördagar vilket suger för mig, och honom med såklart och även för Kody, men det är bra att han har mkt att stå i det betyder att det bara går bättre och bättre för företaget vilket såklart är vad vi vill!

Jag väntar på att Ryssan ska fatta sitt beslut snart, och vi vet ju alla var min röst ligger. Idag började det även pratas om att rummet med ensuite kan tänkas vara "ledigt" till preliminär ankomst.... Mhm

Tror inte bilden kommer funka så jag får kirrat imorn! Nu måste jag sova klockan är ju 22.30!! Jeez!

Natti natt (säger Kody när han ska sova)


ciao!



 

Kommentarer

Postat av: Ryssan

Vad tusan, hade helt missat detta inlägg! Garageuppfarten får bli vår lårmördare, klart det går, allt går :P

2011-09-04 @ 12:33:39
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback