Gmomo 50 år!

2011-09-23 @ 03:15:13


Trött efter ett bad i gamla huset. Höll på att somna på stolen!

Jag ska snart börja uppdatera med dagens outfit igen, och även lägga upp bilder på nya huset som vi trivs så bra i, men först måste jag hitta sladden som man kopplar in i datorn så jag kan föra över bilderna från kameran. Detta kan ta ett par dagar men förhoppningsvis hittas den snart!

Igår fyllde min mamma 50 år UNG så trevligt! Dom åker till Spanien idag för att fira ordentligt, vi önskar vi kunde kommit och grattat, speciellt eftersom Kody precis har lärt sig säga mormor (gmomo) men vi får ta det i februari när dom kommer hit istället!

Jobbintervjun gick bra igår för det administrativa receptionist/ärendespringande jobbet, frugan verkar vilja ge mig jobbet men jag tror maken/ägaren vill ha någon med erfarenhet, vilket är fair enough! Det blir inga tårar spillda om jag inte får jobbet, och Kody är glad så länge han slipper dagis :)

Idag ska Jack och jag på bröllop, Adam som var best man på vårat bröllop ska gifta sig med Kaye från amerikat, och dom planerar att flytta dit om nått år eller så! Kody ska vara hos Jacks gamla boss Paul, hans fru Emma ska passa honom och då får han leka med deras pojkar Orlando och Sonny så det blir nog roligt för honom!

Min bilkörning går helt ok, det blir jag som hämtar Cathrine på flygplatsen om 3 VECKOR OCH 5 DAGAR WOOHOOOOO!!!!

Jag hoppas på att ha alla nödvändiga dokument till mitt visum i början av nästa vecka, ska bli så skönt när vi väl har skickat iväg det! Väntar på en polis check bara.

Ha det gott allesåsammens!

Ciao

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Tack för grattisarna! MumsKody lät så stor i telefonen igår! Kul med bröllop idag! Hitta sladden till kameran snart! KRAM från en UNG(!)50-åring, det är nästan lite jobbigt att skriva den siffran!Skojar bara, jag är ju och kommer alltid att vara 37, kan sträcka mig till 40...

2011-09-23 @ 09:12:05

Postat av: Ryssan

Yay är bloggen igång nu på riktigt?! Skype imorrn eller sön? Lemme know :)

2011-09-23 @ 21:56:50
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Låter hur som helst spännande med ett jobb... Och the final countdown nu då!?! :) ni kommer få så roligt! fan det kryper i resenerverna men å andra sidan ska jag snart till rom i 3 dagar (ok, Oz 3 månader, rom 3 dar, same same?! :)

2011-09-26 @ 21:38:19
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback