2 veckor och 1 dag!!

2011-10-04 @ 04:10:36
Jag kan inte fatta att om 15 dagar så ska jag åka och hämta RYSSAN på Adelaide airport!! Yeey!! Ska bli så kul, det finns så mycket roligt vi ska göra, och vi ska åka till sushi train jätte ofta!

Igår skurades det golv och damsögs och plockades på förmiddagen, sen tog jag och Kody tåget till Marion och gick och köpte en muffins och Kody åkte karusell och sen gick vi och mötte Jack för han jobbade i närheten!
Sen åkte vi hem och lagade potatisgratäng och grillade och Tom, Karen och Kalani kom upp på middag, Karen hade med sig champange och apelsinjuice mumma!! Barnen sprang omkring och lekte, tittade på lite Pippi och hade sig.
Vi har även börjat prata om en halloween fest som en viss Ryss ville ha....

Idag hade jag och Kody tänkt åka och simma, får se om det blir nått av det, klockan tickar ju lixom...



Kody har redan fått två års trots tror jag, det är mycket som går fel och som skriks och gapas om för tillfället.... hmhm.... Trode jag hade 4 lugna månader framför mig men det är klart att det inte händer prick på födelsedagen..

Jaja det löser sig nog!



Lekplatsen i Hallett Cove, trappor ner till stranden, finns även grillplats mm, kan bli här Kodys 2a födelsedag firas!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Skönt att Jack är back on track igen, (back on track är även ett hästmärke!!) Nice lekplats! Jag förstår att du är glad att Cathrine kommer, det blir roligt för Kody också! Då kanske trotsen kommer av sig! Ha en bra dag!!!!

2011-10-04 @ 08:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback