utmaning

2011-11-14 @ 00:14:04
från Martina
http://fantasiee.wordpress.com/


När ingen ser eller hör mig -

så tycker jag att det är extra roligt att sjunga riktigt ordentligt! Jag brukar även gå omkring spritt språngande naken hahaha typ en halvtimme efter duschen!

Jag går aldrig hemifrån utan -

Kody. Jag glömmer nycklar o telefon o plånbok hej vilt, men änsålänge har jag inte glömt Kody :)

Min blogg heter som den gör för att -

Om jag nånsin skulle designa kläder, smycken eller ha en egen liten affär så skulle den heta/märket heta Suzysuz, för jag tycker det låter bra! Suzysuz är mitt brand name!

Om jag vågade skulle jag -

Vilja göra mycket mycket mer för folk som inte har det så bra ställt som jag har det, men min rädsla är att jag tar på mig alla andras smärta och skulle nog tillslut gräva ner mig i depression för att världen är som den är. Men förhoppningsvis så får jag studera det jag vill och har jag tur och jobbar riktigt hårt så kommer jag nog få hjälpa lite folk iaf.

Om tio år kommer jag att -

Vara 35, relativt lycklig, ha minst ett till barn och fortfarande vara gift med Jack! Bo antingen i australien eller sverige. Ha rest lite till med min familj, ha hoppat fallskärm, och faktiskt veta på ett ungefär vad jag vill ha ut av resterande del av livet!


Kommentarer

Postat av: emma

Om tio är vi verkligen 35 år! Oj, så gammalt det låter. Men än sålänge är vi mitt emellan 20 år och 30 år. Men nästa år går vi över till att bli ett år närmare 30. Men visst fyller Cat 30 år nästa år?



Uppdatera gärna mer med bilder!!

Kram

2011-11-14 @ 08:39:20
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Martina

Bra jobbat! Fortsätt blogga! :)

2011-11-16 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback