Svackan lättnar

2011-11-22 @ 01:32:34
Imorgon fyller Cat 29! Då ska hon firas med restaurangbesök, hon har bestämt sig för Thaikäk, så vi ska hitta nått härligt ställe med god veggimat!
Idag började jag dagen med en powerwalk! Efter att jag gjort frulle till Kody dvs, sen passade Cat honom (eller TVn kanske passade mest) så jag kunde ta mig en prommis med musik i örona, det var underbart!
Cat ska förresten åka hem 1 dec istället, hon har bokat om resan, Adelaide blev inte riktigt som hon tänkt sig. Så efter det får jag ta mina powerwalks på kvällarna när Jack är hemma, hm hm hoppas hoppas jag kan motivera mig själv att gå ut å gå mellan 6-8 på kvällen när mat vanligtvis tillagas å äts och man vill umgås med familjen. Får lösa det på nått sätt iaf.
Men sen kommer mamma och pappa i februari, så då kan jag gå på powerwalks på mornarna igen, det känns bäst att göra det då tycker jag!

Nu ska jag skumma lite på internet innan Kody vaknar, då ska vi hoppa in i en dusch och klockan 14 ska vi på lekträff nere vid stranden! Lite grått ute idag så får hoppas att det inte kommer regna!
Ha det gott
Ciao

Kommentarer

Postat av: emma

Tråkigt att syrran åker hem tidigare än räknat. Jag vill verkligen komma och hälsa på dig!!

2011-11-22 @ 19:47:53
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Martina

Hallå ursäkta jag inte läst så mycket, så går det när man uppdaterar sällan ;) men nu tar jag ikapp!

Hoppas Cats födelsedag blev trevlig!

Och nu minns jag inte när tanken var hon skulle åkt hem men känner verkligen igen känslan av att saker inte blir som man tänkt sig....

2011-11-26 @ 12:23:05

Postat av: Martina

Du har blivit utmanad! Och skynda på för utmaningen började igår

2011-12-02 @ 15:17:04
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback