Days of our lives

2011-03-07 @ 23:45:04
Ja, då är ju föräldrarna här äntligen, som vi har längtat!
Dom har faktiskt varit här ett par veckor nu, jag har inte haft tid att sätta mig framför bloggen!
Vi har gjort lite allt möjligt sen dom kom, men den bästa dagen hittills var när vi i söndags åkte till Second Valley, 82 km söderut, och spenderade hela dagen där. Vi har ett stooort parasol som kody lekte under på stranden, Jack och pappa snorklade, jag och mamma snorklade, vi fiskade och solade och hade det helt underbart. Det var 30 grader varmt hela dagen så det var helt perfekt! Jag hoppas vi hinner göra något liknande innan det är dags för dom att åka hem igen!

Och snart fyller jag 25, det ska bli intressant! Upp till 25 är man ju fortfarande så ung. Nu kommer jag ju vara 25. Alltså, inte så ung längre. Men vafan, jag är ju redan gift och har barn. Jag slutade vara ung för ett tag sen ;)

Dags att starta dagen, ha det gott!


Jajust det, vi tar ju mycket kort på Kody, så nu har han en bestämd kamera-min!
















Så synd att han inte bara kunde le istället!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: eva

ja det var en knasig dröm du hade haha



pappa blev jätteglad ! det är kul att göra någon glad tycker jag =)

hoppas ni har det härligt nu tillsammans. hur länge ska dom stanna ?

kram kram

2011-03-08 @ 10:14:18
URL: http://fonmo.blogg.se/

Postat av: eva

jo det bästa är ju att bara gå, men det är jobbigt usch usch =/ det bästa är när man får hämta igen och se hur glad han blir när jag kommer =)

saknar dig oxå massor!!kram kram

2011-03-08 @ 12:32:47
URL: http://fonmo.blogg.se/

Postat av: emma

han är för söter :)



Flytta hem till Sverige och ta med klimatet :)

2011-03-11 @ 10:03:09
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Cathrine

Mera mera mera bilder!! Gillar nya kameraposen, han ser lite odräglig ut :p

2011-03-11 @ 12:04:19
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback