Im alive

2011-03-13 @ 02:11:55
Knappt, men jag lever iallafall....
Vilken magsjuka jag åkte på, jag kräktes ca 15 ggr på en dag, och jag var sååå sjuk :( Började kräkas runt 9 på morgonen och kräktes fram till halv 12 på natten.. Runt 7 på kvällen kom en läkare hem till mig och gav mig en spruta i skinkan, ajfasen, men det kanske hjälpte, kräktes ju bara en gång efter det så..

Nu har det gått en å en halv dag sen jag kräktes så hoppas det är borta.
Mamma var sjuk, pappa var sjuk och Jack kräktes aldrig men han har utslag över bröst mage rygg och armar, så jag har gett honom clarityn, hoppas det kan hjälpa lite!

Nu säger min mamma att jag måste städa, så jag måste gå!

Imorrn är det min födelsedag, då ska vi klä upp oss och satsa på hästar tjo!

Ha det gott
Ciao!!

Kommentarer

Postat av: Cathrine

Jäklar vad ni har sjukstuga! Men idag är du äldre och visare :) Grattis igen!

2011-03-14 @ 09:42:26
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Ronny

HURA HURA HURA HURA

Nu kommer du ifatt mej(Ronny Ha Ha)grattis på dej från oss alla i Mjölby och Norrköping

hoppas att Pappa Och Mamma mår bra nu när det är din dag idag

2011-03-14 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback