25 år OLD

2011-03-22 @ 11:50:40

Jahaj, 25 år GAMMAL, ja det funkar väl det med.

Nu när jag är 25 år GAMMAL så är det vissa saker jag tänkte ändra på, att fylla år för mig är som nyårslöften för andra. Som med allt annat så tar förändring tid, men jag har börjat lite smått med mitt nya liv, here it goes

Jag har påbörjat min jakt efter ett körkort! Här i australien måste man klara ett körkortstest innan man börjar övningsköra, sen får man sina L att sätta på bilen (Lerners permit), så än sålänge har jag kört bil 2 ggr.

Jag har börjat gå 45 minuters promenader varje morgon kl 7.15 med en tjej som bor uppe på gatan. Hon, jag, hennes 2 hundar och Kody i vagnen.

Jag har köpt en ny barnvagn (present från mina föräldrar) och det är en Jogger, man kan alltså låsa framhjulet (trehjuling) så att det är stadigt för när man ska jogga.. Detta kommer dock inte hända, men det är en terräng vagn som klarar av raska promenader på ojämn väg.

Jag lagar lunch och middagar igen, inget mer take away.

Det är lite saker jag har kommit igång med, sen är det ju det vanliga, träna mer. Skööööj.... Jajust jag ska ju göra det skoj, tycka att jag är en helt underbar människa och köpa fina gymkläder!

Alkoholen kommer endast intas i mycket små mängder, iställer kommer dom pengarna läggas på andra nöjen som att gå på bio eller... Ja shoppa såklart. Inte för att jag dricker mycket, det händer kanske, en gång var 4e månad? Eller var tredje. Så ingen fara på taket men ändå, orka va bakis när Kody vill leka!

Ja det är det jag tänker skriva idag, klockan är 21.20 å jag e svintrött dags å koja!

Lots of love till mina gamla kompisar därute, ni är alla galet saknade! Å mamsing o papsing o cathrinsing å släktsing! hehe

Ciao!


Kommentarer

Postat av: Ryssan

Låter braigt allt det där tycker jag! Cathrinsing drar till irrrrrreland imorrn bitti och ev sms undanbedes då telefon ej tas med. Ha det gott!

2011-03-22 @ 19:39:33
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Ryssan

25 år UNG ska det vara, du har nåt type-o i texten..

2011-03-22 @ 19:40:42
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback