nytt hem!............igen!

2011-01-19 @ 23:17:50
ja nu har vi hittat ett nytt hem , tack o lov, vi får nycklarna vid 5 i eftermiddag, då ska allt ut och första natten ska sovas in the new home!

så idag ska jag...

- slänga i sista tvätten och låta det torka i solskenet
- packa resterande kläder, duschprylar, leksaker, tvätt/städ/diskmedel, smink, smycken
- packa ihop datorn med tillbehör
- slänga ner mat i kylväskor
- städa hela övervåningen ( 3 sovrum, hall, en walk in robe, 2 garderober, 1 badrum med dusch och badkar och handfat och toaleeeett)

Utöver detta ska jag även hinna leka med/underhålla Kody, laga mat och mata Kody, mata mig själv, gärna klä på mig, gå och handla toapapper och mjölk, söva Kody minst 1 gång till... Låter inte som mycket, men underhålla Kody är det som är mest tidskrävande! Och att mata Kody förstårs, han tycker om att äta sakta, som sin mor!

Va fan sitter jag framför datorn för undrar ni??
Jag har ingen lust att ta tag i allt detta, att blogga är roligare.. Men jaa jaaaaaa, jag ska väl köra igång då...

BTW, huset vi flyttar in i, ser ut som det ska falla ihop vilken sekund som helst! Vi kan ha begått ett misstag, men vi provar o ser vad som händer, förhoppningsvis ramlar inte taket in på oss!

Ciaoooooo!

ps, Kody har börjat gå, fast bara när daddy är hemma!

Kommentarer

Postat av: Ryssan

vid det här laget har du redan gjort allt, så hoppas det gick bra :)

2011-01-20 @ 09:28:01
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Berätta mer hur det går i nya lyan!

2011-01-28 @ 10:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback