Mycket gladare!

2011-01-09 @ 22:00:08
våran hyresvärd la upp vårat radhus på internet med en gång i fredags efter att hon fått mitt mail, så nu är det bråttom att packa och flytta! Tittade på ett jättefint hus i lördags, men bara ledigt 6 månader, så vet inte om vi vill ansöka.
Ska titta på 2 hus idag, har folk som kommer och tittar på vårat radhus imorn, och minst ett hus för oss att titta på imorn. Detta måste gå undan och jag känner lite press på mig, hade kanske varit bra om mina päron varit här och hjälpt packa, eller iaf hänga med Kody!

Nu ska vi gå ner o äta frukost!
Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Martina

Låter bra! Jag drömde att jag hälsade på er... :)



Själv ska jag boka om hemresan, längtar alldeles för mycket efter Valle... :) Var visst tvungen att åka hela vägen till Australien för att inse att det inte är här jag vill vara. Skönt med insikt.

2011-01-09 @ 22:57:50
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Bra Suzz! Lycka till!

2011-01-10 @ 07:38:10

Postat av: Ryssan

HOPPAS ni hittar nåt bra nu! Jag hade gärna varit där och hjälpt till, men jag är med er i sinne, med andra ord blir flytten mycket organiserad ;)

2011-01-10 @ 11:34:47
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback