Stackars Kody!

2011-02-12 @ 23:30:09
Jag va hos läkarn i onsdags, eller, hela familjen var hos läkarn.
Kody fick ettårs vaccination, 2 sprutor i armen och en i låret ajaj, men han var riktigt duktig, jag hade med mig ett juicepaket som jag avledde med emellan sprutorna!
Sen fick jag veta att min hemska huvudvärk jag haft senaste månaderna är migrän, men eftersom jag inte kräks så sa han att jag ska försöka med panodil(aspirin) varje gång jag känner att det kommer. Det hjälper inte ett dugg, överdoserade x antal ggr igår och kunde knappt se. Så måste ringa tillbaka och säga att det inte fungerar. Jag har haft det varje dag nu ett ganska bra tag :(
Jack har haft lite dåligt med energi på senaste, så han blev beordrad att sova minst 8 timmar och gå och lämna blod för att kolla sitt järnvärde.
Första natten kunde ha inte somna förrns 3!

Kody är nu jättesjuk, igår var en av dom hemskaste dagarna i mitt liv, snorigt o hostigt o febrigt barn, och världens migrän på det, ursch, jag höll verkligen på att bli knäpp, ville bara stänga in mig nånstanns mörkt å avsäga mig mammarollen... Men det går ju inte!
Så vi åkte till läkarn med Kody, och nu har han fått penicillin, så jag hoppas han blir bättre riktigt riktigt fort!

Om 8 dagar ska vi åka till flygplatsen, vad ska vi göra där månntro... ;)

Imorn kommer uncle Ethan, han ska bo hos Ryan tills han hittar nått eget här i adelaide verkar det som, han kommer jobba med Jack. Ethan är alltså Jacks bror.
Så det är roligt för Jack dom jobbar bra ihop har jag förstått!

Nu måste jag göra mig iordning, har redan tagit smärtstillande idag vill inte sitta här för länge ifall datorn utlöser migränen... Jag kan inte läsa när den kommer igång, fan, vore skönt att få må bra idag ju.

Ha det så bra allesåsammens!'

Ciao!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Suzz! Hur mår ni därborta? Vi ska försöka vara till stor hjälp! Krya på er!!!!!

2011-02-15 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback