On the waaay!!!!

2011-02-20 @ 00:30:52
Nu är mamma och pappa nånstanns mellan sverige och australien, äntligen, som jag har längtat, som vi alla har längtat!!
Jag har ganska mkt att fixa o grejja med idag, datarummet ska ju förvandlas till ett gästrum, och allt som inte packats upp än har ju slängts in där hmmm...

Kody vaknade innan 4 imorse o skrek i sin säng, vaknade säkert från mardröm, så han fick komma in till oss, men dra åt skogen, han var såå upprörd, vi provade att kramas, sjunga, vagga, gunga i vagnen, inget funkade. Samtidigt har jag hostattacker, ni vet sånna som man inte kan andas igenom, man nästan kräks o måste dricka en massa vatten. Så det hjälpte ju inte heller.
Halv 6 gjorde jag iordning hans flaska, sen lyckades Jack få honom att somna, så vid 6 fick jag lägga mig ute på soffan så min hosta inte skulle väcka honom igen!
Tack o lov så sov han till halv 9 sen, så vi fick igen ett par timmar!

Jag sitter här och dricker en sockerfri capuccino (socker i kaffe, blä!) från jacks kaffemaskin, det är mumma! Kody har fått sin gröt o springer nu omkring o sjunger o skriker om vartannat!
Han är glad för att han lärt sig gå själv, men han är mycket upprörd över att han är så liten, aldrig kan han se vad som händer uppe på bänkar och stekplattor! Det är ju svårt att bära honom samtidigt som man diskar lr lagar mat, och hans barnstol är inte tillräkligt hög tycker han!!

Jack spelar lacrosse på lördagkvällar, så jag och Kody va hemma ensamna igårkväll, hade lite mys med god mat och kody fick en långt skönt bad! sen somnade han utan att dricka sin nattflaska??
Han vaknade när Jack kom hem så han fick dricka den då istället! Har aldrig hänt förr, han älskar sina flarror!

Dags att starta dagen, ha det gott!

Ciao!

Kommentarer

Postat av: emma

Kan du inte ställa Kody på en stol bredvid dig när du diskar? Kanske inte så nära de varma plattorna.

2011-02-20 @ 19:56:02
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: ronny

Va har dom inte kommit ner nu,eller tar det sådär ca 80 timmar dit eller.!

ha det bra där nerfe och hälsa alla från oss i det kalla norden ha det

Ronny med alla

2011-02-24 @ 11:04:37

Postat av: Eva

hoppas ni har det trevligt !

jag önskar jag oxå kunde åka til värmen, här är det ju rena istiden =/

kram kram

2011-02-24 @ 19:50:33
URL: http://fonmo.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vi ar har nu!!

2011-02-28 @ 04:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback