VS Sassoon

2011-08-21 @ 06:53:53
Hjälper mig att hålla kalufsen glänsande och på plats, mkt bra köp! Jag gör dock inte som man ska enligt instruktionerna för det har jag inte tid med, men den funkar bra på mitt sätt med!












Nu är det bara att fortsätta vääänta den långa väntan tills mitt hår har blivit långt igen!

Jag har precis druckit en måltidsersättning, jag hinner inte äta just nu, jag ska ut och köra bil! Yey! Körde ett par timmar igår, även lite mörker-körning (?) det var lite knepigt tyckte jag så jag håller mig tills dagsljus tills jag kan dom flesta trafikreglerna tror jag. 6 månader kvar tills jag får ta körkort, som jag längtar!

Ha det gott!

Ciao

Kommentarer

Postat av: Ryssan

VAD är det där för mirakelgrej??!!! Och hur får jag tag på en??! Det ser ju proffsfönat ut för guds skull!!

2011-08-21 @ 10:57:58
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Martina

Skitsnyggt!

Ja, vad är det för nåt<??

2011-08-21 @ 11:24:11
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Mamma Pia

Vilket hår! Och vad söt du är! Projektet för dagen är att hitta denna fantastiska mojäng! Krama Kodymumsen! KRAM!

2011-08-22 @ 07:36:35

Postat av: Mamma Pia

Ok, jag försöker igen att kommentera!! Suzz! Vilket underbart hårsvall! I Linköping pågår just nu en intensiv jakt på vidal Sassons big hairmojäng! KRAM!!!

2011-08-22 @ 08:21:35

Postat av: emma

Super fina bilder på dig Suzz. Snyggt hår vad är det nu igen du har köpt?

2011-08-27 @ 10:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback