nuffin spechiöl

2011-08-23 @ 03:16:52
hmm... så på dom 6 månader som varit har jag övningskört i 15 timmar. Så bra, då behöver jag bara övningsköra 85 timmar till de kommande 6 månaderna.
Man måste köra 100 timmar här, varav 15 måste vara på kvällen.
Sen måste man klara typ 12 poäng med övningskörare, typ man övningskör med en lärare 4 gånger och gör 3 punkter per gång. Sen måste man köra stadskörning och lantkörning, 2 timmar.
Och man måste skriva ett till test. Det första testet skriver man innan man får sin L-skylt (lerners permit), sen måste jag ha ett P på bilen i 2 år innan jag får mitt fulla körkort.
VAD JAG LÄNGTAR!

Freedom!

Enda sättet att få Kody att äta nuförtiden är att sätta honom i sin stol framför TVn. Suck. Jaja, han måste ju äta. Fast jag tycker inte om att ha TVn på mitt på dagen...

På torsdag ska vi röntga och ultraljuda hans njurar och urinrör och se varför han får urinvägsinfektioner så ofta.
För tillfället ger jag honom tranbärsjuice 2-3 ggr om dagen.

Han har ätit klart sin antibiotika så han borde vara bra nu, men jag blir orolig, och trandbärsjuice är ju nyttigt, förutom sockret men men, man kan inte vinna hela tiden.

Har inte hittat nått hus än, vi får se vad som händer.

Jag vill ha sommar, är så trist att inte vara brun.





Det är fars dag på söndag här, jag har skickat efter 2 fotomuggar till jack, med bilder på honom och kody tillsammans!

Jag är så sugen på att köpa ett fint album och gå och skriva ut hundratals bilder och fixa med, men man tar sig ju aldrig i kragen och gör det! hmm...

ciao

Kommentarer

Postat av: Martina

Låter som kloka regler för körkort - lycka till! Livet blir ju onekligen enklare när man får köra bil (man blir hyfsat lat iofs)

Jaa här är det enda valle pratar om vilket tv-program han vill se "mooomin, pippa, hej tele" (det sista betyder telletubbies) fast nu är Valle hos jonny så ska träna som en tok.

2011-08-23 @ 09:10:58
URL: http://fantasiee.wordpress.com

Postat av: Martina

Hahahah pippi ska det såklart stå :)

2011-08-23 @ 09:11:37

Postat av: ryssan

Finns sockerfri cranberry i oz tror jag. Fast till barn kanske det är bättre med fruktsocker än sötningsmedel iofs..

2011-08-23 @ 09:36:55
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback