A A och O

2010-10-25 @ 00:14:22
Ja jag saknar ju vissa bokstaver pa Jacks dator, men nar jag har tid ska jag ta med min gamla dator till nan datashop och se om dom har en sladd som passar, vore ju bra att kunna anvanda min egen dator kanner jag!
Ville oversatta vad jag skriver om till engelska, men oversattningen blir KATASTROF nar jag inte kan anvanda mig av A A eller O. Ja, ni forstar vad jag menar!!

Igar kopte jag en cykel, yey, min forsta cykel i Australien! (kan aven vara forsta cykeln som inte ar en hand me down?) Iaf, har maste man ju ha hjalm, sa det fick bli en chockrosa sak, det var den enda som passade! Kody fick en cykel-barn-stol, och sa fort Jack monterat ihop cykeln och spant fast barnstolen sa gav vi oss ut pa en aktur! Det var riktigt trevligt, Kody verkade inte ha nagot emot det, trots att han helst av allt hade velat stanna hemma och tagit en tupplur!


 Hur sitter hjalmen Kody??







Sa nu behover vi inte ga fram och tillbaka till babysimmet, 1.30 timme for att fa simma 30 min! Mycket battre! Jag har dock ingen sportbikini, sa jag hoppas Kody inte drar i bikinin idag igen, jobbigt ju!

Nu maste Kody vila och jag packa innan det blir sim!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: Martina

Nice med bloggen!

Ja kommer ihåg det där jobbiga med dom bokstäver efter z.. kunde ju bli galen för mindre.

Om du ids kan du ju skriva in texten i en dagbok på resedagboken.se först, där finns en knapp för å, ä o å, nåt kortkommando med ALT+E, ALT+A o ALT+O. om du har tid vill säga, men det har du väl miss Hemmafru? ;) hehe

Blir ju lättare o läsa också.kramar

2010-10-26 @ 22:42:23
URL: http://fantasiee.blogg.se/

Postat av: Ryssan

Fint att du är igång med bloggandet igen och kalasfin design! Nån gång ska jag orka.. Nu har jag försökt rensa lite i datorn så en skype kanske funkar en annan dag. Men du, hjälmen är väl ändå mer lila än rosa?

2010-10-27 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback