stukad fot

2010-11-03 @ 02:33:47
Ja da har man haft en rolig helg med Jacks slakt i Wycheproof, fre - mandag!
Kom ner sent pa fredagen sa det var bara att ga o lagga sig med en gang, lordagen hangde Kody med farmor och jag o Jack var o satsade pa hastarna (wycheproof races, en vecka innan melbourne cup) och vi vann 3 utav 4 ggr, det va ju skoj! Efter det blev det puben, traffade en massa av Jacks slakt och vanner sa det var kul. Stukade dock foten riktigt illa och blev hemburen av Jack.
Pa sondagen var det dags for Kodys namngivningsfest, jag haltade runt utan kryckor vilket gjorde saken mycket varre (nu kan jag knappt stodja mig pa foten alls) - men dagen blev anda en succ'e! Jack kusin Aidan har varit prast sa han ar van vid sanna har grejer sa han holl i allt, jag gick upp och laste en dikt, Jack laste en och sen kom Kodys "guardians" Ethan och Joel upp och sa hur glada dom ar att ha Kody is sitt liv! Sen oppnade vi paket och Kody somnade gott i sin vagn.
Vi var for sega for att kora hela vagen hem, 7 timmar, sa vi sov en natt till och akte hem tidigt mandag morgon, Jack kunde anda inte jobba pga min fot.

Sa nu bor jag pa nedervaningen pa soffan, vi har en resesang till Kody brevis mig och Jack fick bara ner hans skotbord! ONSKAR jag hade nan som kunde komma och hjalpa mig och Kody lite!

Nu borjar det bli dags for Kody att vila en stund, hoppas alla andra haft en bra helg!!!!

Ciao!!




Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej vännen! Jag skulle sååå gärna komma och hjälpa till med Kody nu när du är i distress! Det kan nog ta lite tid för foten att fixa till sig men det är bara att häng i. Lär kul med racet i Wyche, skulle gärna gå på galopp känner jag. Keep up the good work Suzz, krama Kody och hälsa till Jack så mycket. Tänk på att det snart är jul!!!!KRAM!!!!!!!

2010-11-03 @ 10:15:46

Postat av: Anonym

Mamma vill gå på galopp när hon äger en galopphäst?!

Ja tänk om jag kunde komma ner och hjälpa till, och bli brun... Jag har sagt upp mig idag, känns enormt bra! Tigerbalsam kyler foten!

2010-11-03 @ 20:41:28

Postat av: Ryssan

Det var jag, ryssan, som skrev ovanstående. Om du undrade.

2010-11-03 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback