fotbestyr och nya saker!

2010-11-15 @ 01:12:25
Ja jag gar numera hos en sjukgymnast med min fot, jag har fatt ovningar att gora hemma, och nar jag ar dar sa masserar han sk*ten ur min fot AJAJAJ! Men det ar ju bra att man kan fa hjalp, maste gora fossingen stark sa det inte behover handa igen, nar jag bar omkring pa Kody tex!
Jag behover trana pa att ga normalt sa han, jag har ju haltat i 2 veckor, sa varfor inte sla tva flugor i en small och shoppa lite! Da gar man ju menar jag!
Kody fick ett par fina jeans och en ny body "Mummys little hero" och jag fick tva par dojjor, en klanning och en top! Skorna kostade ca 80 kr tillsammans (K-mart) och kladerna ar fran ValleyGirl, alltsa lojligt billigt!


















Och vi ska inte glomma min nya strandkompis!




Ska bli roligt nar jag kan ga normalt sa jag kan inviga mina skor, just nu ar det 10 min i taget som ar malet! Men jag ska pusha det lite idag och ga med vagnen till affarn, maste ladda pa telefonen!

Kody forsoker klattra omkring pa alla mobler, allt han kommer at, sa han hamnar i extrasangen nar jag inte kan kolla vad han gor, han ar mattligt imponerad och kanner sig mest som en fange!




Helgen har varit rolig iaf, en riktig familjehelg! Storhandling och god mat men hojdarn var sjalvklart badhuset vi akte till igar (sondag)! Jag har ju inte kunnat ga och simma med Kody pa senaste, sa det var mycket uppskattat! Och roligt att aka hela familjen och gora nagot sa roligt!

Nu ska jag satta pa maten, det blir en fin notstek i slow-cookern mmmmmmmmm slurp! Basta maten i varlden, ska ata gott potatismos med kokta morotter till det, kan det bli mycket battre?

Ha det gott!!

Ciao!!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Kanon Suzz! Låter som en härlig helg och kläderna var kanonfina! De blommiga skorna var ursöta och fin färg den där aprikosa! Hatten är jag riktigt avis på. Jag vill ju ha en sån till jul fast röd o med pälskant! Ha en bra vecka, vi hörs via mail, KRAM! Och krama fången, vad kul han såg ut där han stod! Han väntar nog på att mormor och morfar ska komma och "rädda" honom! KRAM!!!!

2010-11-15 @ 07:54:50

Postat av: emma

vilka fina kläder du har köpt dig.. me love skorna med blommorna på :) och dina klänningar.



Stackars lilla Kody som får vara som en fånge :p hehe men förstår dig .Skönt att du börjar sätta upp mål med din fot kan inte vara skoj att ha ont i den :(



Kram

2010-11-15 @ 15:11:55
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Rebecka

Åh, de svarta skorna var ju helt underbara!

2010-11-16 @ 00:11:24
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback