Clap your hands

2010-11-07 @ 06:17:28
Alskar den laten!
Nu har det gatt en vecka sen jag stukade foten och guess what, det har bara blivit varre! Det ar inte lika svullet langre, me det ar fortfarande stort och gul/blatt/gront och det gor mer och mer ont for var dag som gar, suck! Kody tycker att jag ar jattetrakig som inte gar med honom i vagnen eller cyklar med honom, och jag tycker inte heller det ar sa speciellt roligt! Sa idag vid 5 sak vi ta och ga till lakarn, borjar undra om jag kanske har "chippat" halen? Ja man vet aldrig! Vill bara att det ska bli battre sa jag kan tvatta och plocka undan har hemma, och laga mat! Jag ar kocken i familjen, och jag saknar min mat :)
Sa imorn maste jag ringa babysimmet och saga att vi inte kan komma, pa onsdag ska alla mammorna traffas hemma hos Kate, som bor relativt nara, 20 min med cykeln, och jag tvivlar starkt pa att jag kommer kunna ta mig dit! Stackars Kody, han ar sa social och vill bara ha folk och bebisar runt omkring honom!

Och stackars Jack, som han far jobba och slita, forst arbeta hela dagen lang och sen komma hem och ta hand om Kody, lagga om forbandet pa min for, laga mat till oss alla, forsoka hinna diska o plocka sa gott han kan, jaa det ska bli skont nar jag ar battre sa han slipper gora precis allt!

Men mitt i allt elande (sa farligt ar det fakiskt inte!) sa fick Kody en ny leksak, eftersom han ar en sa snall och glad liten kille!!

vroom  vroooom!!!!!





Oooooh sa stor han ar!! Det kommer inte droja lange tills han springer omkring overallt! Varldens finaste!

Nu ska jag sitta pa soffan och vara sjukt uttrakad, snark!

Hor av mig efter vi varit hos lakarn!

Ciao!!!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Good luck at the doctor´s Suzz!Pussa Söta Kody och krama!!!! När du blir bra får du skämma bort maken!

2010-11-07 @ 12:00:59

Postat av: emma

Hoppas det går bra hos läkaren.. Du kan inte annars göra ett hår lindat bandage? Vad stor Kody har blivit han är för goer :)



Hälsa Jack från oss..



Puss å kram

2010-11-07 @ 19:21:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Ryssan

Hoppas det gick bra hos doktorn! Dvs att det inte är så illa att du måste gipsa..

2010-11-07 @ 21:54:54

Postat av: Lisandra- Milos mamma

Vad söt han är lilla Kody:)

Hoppas foten blir bättre snart:)

kram Lisandra

2010-11-08 @ 20:40:42
URL: http://lizzzandra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback