SJUK!

2010-07-10 @ 08:57:37
Ja da ar det lordag, Jack bestamde sig for att vara ledig idag och gora klart jobbet imorn istallet. Idag kl 3 hade vi annu en forlovningsfest att ga till, och sen ikvall va det meningen att vi skulle traffa Karen o Tom o deras lilla Kalani (2 veckor aldre an Kody) och jag o Karen skulle ta en snabb svang till puben o fa snacka skit o dricka nan god drink.
Men, icke sa nicke! Mitt halsont har precis gatt over, o ersatts av (trumvirvel) maginfluensa! yes! finns det natt battre??................... suck.... Sa, nu ar jag ensam hemma, Kody o Jack ar pa forlovningsfesten, o jag kanner mig helt lost! Va tusan ska jag gora i detta sjukt trakiga hem utan Kody?? Jaja, dom ar val hemma inom 2 timmar, men anda...

Idag ar det 2 veckor kvar tills Jack fyller 30,  jag vantar fortfarande pa att Tom ska hora av sig om fallskarmshoppning, det ar Jacks present fran mig ( o mamma o pappa??) och jag skulle pratat med Ryan idag om att hyra lacrosse cluben till kvallen, om det gar bra sa maste jag prata med Ben (som har forlovningsfesten idag, aven Ryans kusin) om han kan halla baren oppen, hur lange, och nar vi maste komma o stada dagen efter. Gar inte det sa gar vi till Jacks favvo pub istallet. Jag tyckte bara att cluben kanske kunde va roligare, da skulle ju alla som va dar vara dar for att fira Jack!
Jag har iaf bokat bord pa hans favoit restaurang, vi blir runt 15 pers (Kublai Khan, mongolian buffee), sa EN sak ar iaf sakrad...

Och idag ar det aven 4 veckor o 4 dagar innan vi hoppar pa flyget till gamla sweden, ska bli makta intressant att se vad Jack tycker, och ska sjalvklart bli underbart att fa "visa upp" bade honom o Kody!



Pa tal om Kody, han har borjat somna pa lite smatt mystiska stallen.... hahahaha

Ena stunden leker han;



Sen blir han lite for trott o da, jaaa ;


Skrattar o har roligt ;



Ooo sen blir det lite svart att halla ogonen oppna ;





Men den har ar GULD! Hahaha, det basta jag nansin sett! Sahar brukar det se ut nar han leker ;



 

Men sa blev det sahar idag.... han hoppade nog runt liiiite for mycket!


Kommentarer

Postat av: Cathrine

hahaha! totalt utslagen!

2010-07-10 @ 09:44:20
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: emma

Söta bilder, han är totalt utslagen :) hehe.

2010-07-10 @ 10:47:55
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback