Sicilia med kebabsas i mitt hjarta... slurp....

2010-01-19 @ 04:03:47
Urk... Sitter o tvingar i mig en burk med tonfisk sa bebben i magen ska fa lite naring, men jag har verkligen tappat all smak for fisk... urk...

Kom precis hem fran sjukhuset, traffade Dr Scoggs for sista gangen, han o hans lakarkandidat klamde lite pa magen, lillkillen ligger som dom vill att han ska, och han har borjat lagga sig langre ner, vilket forklarar varfor jag har sa himla ont runt hoftbenet! Men men, mer smarta betyder att vi borjar narma oss, sa jag tar kramperna som ett gott tecken!

Har svart att sova, men det hor ju oxa till sa inget nytt dar!
Vi kopte barnstol till bilen haromdan, sa nu har Jack satt in den i mitsubishin, vilket betyder att nar bebben kommer sa far vi aven ta med oss honom hem, kan va ett plus :)

Hade gympa pa sjukhuset efter lakarsnacket, borjar bli tungt o trakigt, men dom sager att man ska halla igang sa mkt man kan, sa jag kampar pa, och pa torsdag ar det antligen simning igen!! Jag alskart! Den som anda hade en pool!!
Mitt badkar har krymt, jag far knappt plats langre, och det ar riktigt svart att ta sig upp, sa handikappad man blivit! Det kanns valdigt langt bort att jag en dag ska kunna gora saker som plocka upp saker fran golvet eller, att mala mina tanaglar!
Som tur ar sa gjorde jag ett bra val nar jag gifte mig med Jack, for haromdan kom han hem o fragade om jag inte ville att han skulle ge mig fotmassage o mala mina tanaglar! GARNA sa jag, sa nu ar fossingarna fina igen :)

Annars sa vill jag mest sitta pa soffan och ata hela dagarna, garna frasch mat som sallad eller pasta med god sas. Jag har markt att sa lange jag ater en liten bit choklad da o da sa behover jag aldrig riktigt frossa i mig en hel marabou choklad kaka!
MEN, hade jag nu bott i sverige sa hade jag formodligen AGT en pizzeria vid det har laget, svensk pizza, finns inget battre, och jag tanker pa dom varje dag. Dromde haromnatten att jag och Cathrine va pa valentino i mjolby, det hander ganska ofta faktiskt! Mmmmm, kanske ska jag prova baka pizza idag, det gar inte att ata dom australienska, fy vale!

Nar jag vantade pa bussen sa borjade idag en aldre karl prata med mig (ar man gravid sa ar det ok att antingen saga hur STOR man ar, eller helt enkelt bara starta en konversation, bara sadar...! jahapp!)
Han fragade efter ett antal gravid-fragor vart ifran england jag kom ifran. Jag hade igen aning om att jag hade brittisk accent! Nar det val kom fram att jag ar svensk, ja da kom det upp en massa fragor om ABBA, bland annat vem Annefrid ar gift med.... Ehmm.....? Inte vet val jag! :)

Nej, nu maste jag ata knacke med philadelphia o fa bort den snuskiga tonfirre smaken, yuck!

Ha det gott allesammens, har kommer en bild pa australiens tjockaste invanare :)
Kramelikram!!

(3 och en halv vecka kvar!)

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Hej söta Suzz, du skymmer ju sikten, har ni möblerat om? Nej, jag bara skojar förstås!!!!!! Kram, kram snart är det time!

2010-01-19 @ 19:52:07

Postat av: Cathrine

Du att idag hade jag behövt en redig valentino... Framåt eftermiddan dvs.. För att suga upp otaliga mängder vodka som hinkades igår.

2010-01-19 @ 23:57:28
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Eva

Hej Nonnis! Snart är det dags, vi håller tummarna stenhårt!!!

Cathrine, vad är det jag läser...alldeles för mycket spirituosa...hm.

LYCKA TILL NONNIS!!!!!!!!

Kram från oss alla!

2010-01-20 @ 13:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback