Indiskt VS Syrianskt?

2010-01-26 @ 00:55:45
Jag har nu gatt upp 16 kg!

Jag stallde mig pa vagen imorse, och jag vager 71 kg! Jag veeet att man gar upp mkt i vikt nar man ar gravid, men hur i josse nammen (?) ska man lyckas tappa allt sen? Jag tvivlar, jag tvivlar. Kanske behover jag inte vaga 55 kg igen, men, da har jag ju inga klader alls langre? suck...

Jag satt o letade indisk restaurang pa natet igar, och helt plotsligt hittade jag ett litet stalle med jattefina reviews, speciellt om hur billigt det var! Och hur god maten var med saklart! Sa vi hoppade in i bilen (haha, as if, jag sniglade mig ut ur huset och gled sakta och fruktansvart osmidigt in i bilen) och korde ner for flagstaff road for att se vad det va for stalle.
Det va helt tokigt billigt, sa vi tog take away, och jag maste saga att det kan mkt val varit den basta indiska maten jag nansin atit!
Jag diggar palak paneer, nan sorts ost i spicy spenat sas :) och det kostade 55 kr bara, for ett helt mal mat! Samma med Rogan Josh som Jack kopte, med lamm, 55 kr! ANTLIGEN har jag hittat take away i pizzans prisklass! Oh happy day!

Pa tal om pizza, jag horde att Valentino blivit snobbar o hojt sina priser! WHAT? Det gillas inte, ska starta en protestlista!

Annars sa fods det barn hej vilt runtikring oss har, en Dylan och en Kalani och en som jag inte vet namnet pa, sa nu borjar det knipa lite om hjartat for det betyder att det ar min tur nar som helst. hmmm... Klart jag tycker det ska bli skojsigt (kanske inte sjalva fodseln) men sen ar man ju paron for resten av livet! Har jag verkligen tankt igenom det har? Jag ar ju en ganska sjalvisk manniska egentligen, tror jag iaf, och nu kommer ju livet inte handla om MIG langre.... Jag har borjat inse att det inte kommer vara skor jag handlar langre, utan blojor istallet... Drinkar nere pa krogen byts ut mot nappflaska och dess innehall (inte till mig, till barnet assa), och restaurangbesoken byts ut mot somnlosa natter och trakig micromat. Hmmm...

Nu fick jag en spark i sidan av magen, ja, innifran alltsa, antagligen for att paminna mig om vem det ar som kommer bestamma from now on!  Hehe, och jaa vad kan jag saga, I cant wait!

Ska bli sa skoj att traffa denna lilla ninja som bor i min mage, och idag nar jag vaknade bestamde jag mig for vad han ska heta med, yey!



Jaja, jag vet inte hur man redigerar bilder, isf hade jag klippt bort min rumpa fran bilden, men ni far ta det for vad det ar!

Jag vet inte vad ni tycker, o jag vet val heller inte riktigt hur stora gravida kvinnor blir, men nu racker det, nu finns det verkligen inte plats till mer tillvaxt!

Nu ar det dags for mig att starta min dag, jag ska se pa film o lasa min bok o vattna mina tomater o slanga i en tvatt o vattna mina blommor o emmellan varje grej ska jag hinna med o ata med :) Ja, det ar saaaa stressigt hehe :)

Manga kramar till den som vill ha!

Kommentarer

Postat av: Cathrine

Stötande bild! Närå men dom där 71 kilona sitter ju på rätt plats iaf ;). Tänk om vi ogravida skulle lägga upp såna där bilder på oss själva på bloggarna, då skulle det bli ett jäkla liv!

2010-01-26 @ 18:59:07
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Är det verkligen bara en därinne? Hi hi hi...

KRAM!!!

2010-01-27 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback