Julen är här...

2010-12-16 @ 00:12:06
Tack alla som svarade på mitt förra inlägg, det hjälpte jättemycket!

Klockan 16.00 idag ska Kody på ultraljud, kolla njurarna, han har haft urinvägsinfektion så måste kolla så njurarna inte tagit skada, så det oroar jag mig såklart för, håller tummarna att allt är helt ok!

Om allt är bra så ska jag på zuuuumba ikväll, har inte tränat alls den här veckan. Men än är den ju inte slut!

Har handlat klart alla julklappar förutom en... Jack.. Va tusan ska jag ge honom som han inte redan har/kan köpa själv!! Hmm...-

Hyrde SALT igår, trodde den skulle vara bättre än den var, men heja Angelina 75-barnsmamma (eller hur många dom nu är) hon kickar ass som vanligt...!
Nej, då var WANTED hundra ggr bättre måste jag säga!

Dags för frulle, Ciao!

Kommentarer

Postat av: Ryssan

angelina...booooring. Hoppas det gick bra med Kody och att han mår bättre! Jag sitter och softar på glidarjobbet :P

2010-12-16 @ 10:24:39
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback