Gyyyyyyyyym

2010-12-08 @ 10:09:49
Ja jag vet inte om jag skrivit att jag joinat ett gym... Men det har jag iaf!
Det ingick ett 100 dollar presentkort på gymkläder, så jag har beställt ett par byxor och en  sporttop. Tänkte att jag är ju en snålskit vanligtvis, så nu när det inte är mina pengar kan jag ju passa på att skaffa bra grejer. Byxorna var billiga, ca 200 kr, bhn kostade ca 450, vanligtvis skulle jag inte lagt ut så mkt på en sportbh, så jag hoppas att den är bra! Är säkert inte så mkt pengar egentligen, men men vad vet jag, jag har ju inte tränat på typ 5 år. Vilket kändes idag.
Gick på första spinningpasset, och till min fasa sa tränarn att det skulle vara en high-impact klass sååå..... Jag slutade inte paddla en enda gång, men jag kunde absolut inte hålla mig på deras nivå, trodde jag skulle kräkas alldeles för många ggr, hade t.om spanat in en papperskorg just in case!
Hoppas av efter 45 min av hell och ragglade iväg, som tur var så kom Jack o hämtade mig, hade inte klarat av att cykla hem med!

Just nu sover Kody lunch och jag kokar pasta med tomat/chilisås, slängde i lite gammalt rödvin oxå mmm...

4 jan är det dags för inskolning för Kody, då ska han börja på dagis på tisdagar yey så spännande!

Fick ett intressant mail idag på fb som har gjort mig galet sugen på tatuering, sååå, om nån därute inte vet vad som skall köpas till mig i julklapp, här är en ide - ge mig pengar till en tatt!! :)

Kul att se vilka man fortfarande pratar med lite då och då måste jag säga!

Dags och äta innan jag ska leka hemmafru, eller vänta, det är ingen lek längre, eller hur var det nu.........

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Tomtenissar och tatues går inte ihop... vad roligt för Kody att börja p dagis!! Hörrdu spinning är ju inte den roligaste träningsformen men det var bra gjort att klara av 45 min! Kul att du kommit igång med träning! Till våren ska jag också göra det, efter att vi varit hos er. Fast vi kanske inte åker hem... vi skickar efter Cathrine, Chanel och Goldie, hm Med Goldie får vi problem, går hon inte in i en hästtransport går hon nog inte på ett flyg... Kram och pynta på inför julen!!

2010-12-09 @ 07:50:01

Postat av: Ryssan

Du, gnusvett låter fenomenalt!

2010-12-10 @ 20:13:08
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback