Fargblind tydligen

2009-10-22 @ 08:08:50
Meh, jag var ju helt saker pa att bebisens rum redan var blatt!!!!
Jag spenderar ju ingen tid dar inne, men f*n, jag hade verkligen fatt for mig att rummet va blatt!
Nej, det ar vitt :(
Ok, sa jag har kommit pa tema till bebisrummet, sol o mane o stjarnor, gulligt och passar en pojke riktigt bra, mycket gult o blatt (heja sverige!!) i hela rummet!
Vi far ju sjalvklart inte mala nagra vaggar, men jag har hittat en bord som man klistrar fast pa vaggen, som gar att ta av efter hand. Annars ar det bara vit farg ju sa da far vi mala om. Och det finns matchande stickers, lika stora som en hand typ, som man kan satta upp lite var man vill.
Och jag ska forsoka mala hans vita mobler som vi ska aka till ikea och kopa NU!
Det blir ett projekt som sakert kommer aga rum medans mamma ar har! Vilket hon ar om 4 dagar wohooo!!!!

Ha det gott!

Kommentarer

Postat av: emma

Vad roligt att Pia kommer ner snart :) Lite Sverige mys :)

2009-10-22 @ 14:06:02
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Cathrine

tummen upp till bloggen och bebisrummet! jag ger kanske bloggen en extra chans...

2009-10-23 @ 16:30:46
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback