Fun fun fun for hela slanten

2009-11-25 @ 09:15:02

Ja men vet ni vad, mitt urtrakiga sjukt trista eventtomma liv har ju andrats drastiskt, och jag har inte ens markt nagot! (Forutom att mitt humor ar 150 ganger battre an det varit pa laaange!)

Det borjade med att jag fick min dos av familj nar mamma kom och bodde hos oss i tre veckor, jaa det va ju kul alltsa,
 

och efter det sa har mitt humor varit battre, och med det har jag varit piggare och jag och Jack har varit nere vid havet (Brighton) och badat,


vi har handlat lampa till barnrummet,

fatt en liten barnsang av Jerome, (som jag monterade ihop!)
(ber om ursakt for provocerande kort)

haft taco/pictionarykvall med Adam och hans ameriskanska flickvan Kay, vi har haft Jerome over pa middag och tv tittning, igar var jag pa mvc och det kandes och klamdes pa min mage av lakare och lakarstudent (som jag ar saker pa var 12, och hon vagade knappt prata, stackars liten) och igar kvall borjade aven vara foraldrakurser, som nu kommer paga varje tisdag mellan 7-9 de kommande sex veckorna, skoj skoj, och mkt laskigt saklart!
Och imorn ska jag ga pa gravid-vatten-gympa for forsta gangen, jag hoppas att det kan va skoj, jag har precis fatt OK fran min senaste lakare att det gar bra att gora lite lugn vattengympa :) Sa kul att antligen ha lite saker pa schemat, aven om det inte ar mkt sa ar det alltid nagot!!!!

Och om mamma skulle hitta bade mitt game cube och nintendo och lyckas skicka ner det till mig, jaa, da har jag val inte sa mkt att klaga pa sen antar jag :) Hur skont skulle inte det vara!

Nu ska jag krama min kara pojkvan for han ar sa snall och fortjanar att fa en kram eller tva ibland :)

Manga kramar sands aven ut till de som laser detta! Kram kram!!


Kommentarer

Postat av: Cathrine

pojkvän? har du nån på sidan av? vet din MAKE om detta? Det var väl olägligt ändå, såhär i väntans tider :P

2009-11-25 @ 14:28:29
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Mamma Pia

Snyggt jobbat Suzz! Nu börjar barnrummet ta sig! Krama på!

2009-11-26 @ 18:46:53

Postat av: Eva

Kram Suzz, verkar bra allting! Krama Jack en extra gång från oss hemma i gamla Sverige!

2009-11-30 @ 17:11:56

Postat av: Eva

Suzz, glömde säga att jag gillar lampan jättemycket, plus den blå sängen, väldigt svenskt blågult! Good choice!

2009-11-30 @ 17:14:22

Postat av: Martina

Oj oj oj stora magen! :) Vad fin du är!

2009-12-06 @ 14:44:22
URL: http://www.metrobloggen.se/fantasie

Postat av: Maria Loord

Vad fin du var när var gravid måste jag säga, de flesta ser ut som klumpar men du såg ju jättevacker ut =) Hoppas allt är bra annars o att de går bra med plutten..

Ha de fint!

Kramar

2010-07-06 @ 13:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback