10 kg mage?

2009-11-19 @ 13:48:57
Herrejosses!!!
43 grader varmt har vi haft idag, i skuggan! Man oppnar altandorren och hettan som slar mot en ar obeskrivlig! Nar det blaser kanns det som om man star brevid en brasa, det ar helt otroligt! Jag kan inte ens gissa hur varmt det ar i solen, det ar obarmhartigt den har varmen ju! Man har inte en chans dar ute, vattnet bubblar upp till runt 30 grader med en gang nar man stoppar en flaska i vaskan och forsoker ge sig ut pa promenad! Nej fy det ar omanskligt!
Jag bor i en oken.

Annars har jag kopt 2 par shorts idag, sa det va trevligt, mysbyx shorts saklart, finns ju inget alltfor snajdigt for en gravid kvinna!!

Och kopte strl 14 i trosor, japp, strl 14. Jag vet inte vad det motsvarar i svenska storlekar, men tillrakligt mycket sa jag forstar att mina 10 kg jag nu lagt pa mig kanske inte bara hamnat pa magen....? Ujujuj, det ska bli spannande att se hur stor jag blir, nagon av Jacks dumma spinkiga tjejkompisar fragade honom haromdan om jag vantade tvillingar... Och hon blev makta chockad nar  hon horde att jag har hela 3 manader kvar innan bebis och jag ar "fullvuxna"... Skit ner dig tankte jag, och sen gick jag och kopte kakor med choklad pa :)

Jag far ju inte trana sa jag tanker faktiskt pa vad jag ater, men seriost, vill jag ata paj, da bakar jag en paj.
Jag ater sa mycket frukt sa snart borjar det vaxa kvistar ur mig!

Nu ska jag sova, efter en dag med 43 grader sa har adelaide bestamt sig for att dra till med en megastorm. En megavarm megastorm. Man blir sa dasig...

Ar avis pa att syrran har fatt en kisseunge, jag vill meeeee!!!!

Ha det gott Natti natt!

Kommentarer

Postat av: Mamma Pia

Vilken badbrud! Simma lugnt bland hajarna! Kanske kan jag hålla med om att det är lite för varmt, skicka över lite hit! Var rädd om dig, kram!

2009-11-19 @ 18:45:38

Postat av: emma

Vad snygg du är Suzz. Vad varmt med 42 grader ute men jag hade lätt kunna byta det emot våran temp här hemma. Fast det är rätt varmt här nu +10 grader.

2009-11-20 @ 13:06:51
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Cathrine

Men växa kvistar ur dig, det låter ju enormt effektfullt!

2009-11-24 @ 17:27:46
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback