NoNiNo

2009-05-12 @ 08:34:31
Tror jag skippar ett "n" i Nonnino, sa man kan skriva NoNiNo lite snajdigt :)
Tankte bara lagga upp lite fler orhangen den har gangen, allt jag hinner, maste om 30 min laga mat diska stada undan mina beads duscha och slanga i en tvatt! Sa inte mycket nytt har inte!

 Kande mig inte helt nojd med dessa sa det fick bli en liten uppgradering

                

Klicka garna pa bilderna for att se mina bejbies lite narmare ;)

Ha det gott! Ah vad jag langtar tills mitt paket fran mamma kommer wohoo!

Kommentarer

Postat av: emma

vilka fina örhängen, du har verkligen talang.

2009-05-13 @ 20:48:46
URL: http://emma86.blogg.se/

Postat av: Cathrine

det går framåt ser jag! vi kan ju göra så att du nischar dig på örhängen och jag på armband.

2009-05-14 @ 09:01:45
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Eva

Hallå Suzzgumman! Vilket utomordentligt bra val! Nonnino lever vidare fast i lite annan tappning. Du gör fina örhängen tycker jag, beställer ett par...lite mindre kanske så det passar en tant!!!!! Ha det jättebra Suzz....Nonino rules! Stor Kram!

2009-06-01 @ 18:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback