23, vem jag? Hmm... Nja det vet jag inte....

2009-03-17 @ 04:23:08
Ja jag vet, det ar nastintill pinsamt vad jag ar dalig pa att uppdatera min lilla blogg!

Jahaja, da var man 23 bast! 23 bast mina damer och herrar, det ar inte att leka med! Vilket mitt firande inte heller var vill jag lova! Men fin var jag iallafall, aven om huvudet inte hangde med ordentligt hela kvallen.
Jag har upptackt att jag ar som en duracell kanin for ovrigt. Nar jag gar "out on the piss" sa att saga. Jag har ju for vana att dricka smirnoff guarana. Japp, guarana, som ger en extra mycket energi. Val framme i baren bestaller jag ihardigt Jaegerbombs. Japp, som mest bestar av redbull. Sa nar mitt huvud ar i decknings lage sa fortsatter min kropp (helt utan mitt vetande) att ha roligt i flera timmar!
Sa, eftersom jag nu ar 23, alltsa ett ar visare, sa blir det inga mer smirnoff guarana eller jaegerbombs for mig. I cant handle it lixom! Tyvarr sa ar jag ju sjukt daligt pa att folja mina egna regler, men nar nu aven Jack har forbjudit mig sa borde jag val lyssna. Eller blir det mera spannande sahar?
Haha, nej fy, tacka vet jag Bacardi Breezers, 4,6 % alkohol, haha, DEN bakfyllan kan jag hantera!

Idag haller jag pa att packa ihop vara saker hela dagen, ar uppe i 10 vaskor, stora som sma, for vi har namligen fatt en mysig lagenhet, och forhoppningsvis far vi flytta in redan ikvall!
Vore ypperligt eftersom stadarna kommer till nuvarande lagenhet tidigt imorn bitti!

Nu ska jag ta och kaka lite pasta carbonara! Sen ska jag fortsatta med en tredje tvatt och diska och, jaa, hemmafruar, ni vet vad jag menar ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja, kära dotter, du såg lite väl exalterad ut på partybilderna!!! Nå, kul med ny lägenhet för er! Ska bli kul att höra mer och kanske se bilder på nyförvärvet! Ha det great! Kram från mor i skrummel!

2009-03-17 @ 19:11:08

Postat av: Cathrine

aah, jag är precis mellan må bra och spraydate länkarna, känns fint att slåss med jättarna ;) Ryssans blogg, bara namnet borde få folk att klicka!

2009-03-19 @ 12:06:26
URL: http://catenett.blogg.se/

Postat av: Eva Andersson

Hej Suzzgumman! Mormor och jag har nu sett din ring på Jejas dator, den är jättefin!!!!! Ha det så bra och hälsa Jack.

Kram från Eva och Mormor

2009-03-19 @ 13:12:32

Postat av: Ryssan

Du har blivit utmanad, gå till min blogg och copy and paste!

2009-03-23 @ 05:37:22
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback